התנהגות שונה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות שונה
    ניקיטה
    05/01/2011

    שלום, בני בן ארבי בעוד כחודש, ילד שובב שעומד על שלו ועם בטחון עצמי, אך שמתי לב שכאשר אני או בעלי נימצאים איתו בגן שעשועים או בקניון ויש מפגש עם ילדים אחרים שלא בגן שלו או ילדים קטנים ממנו שלוקחים לו כדור לדוגמא בגימבורי הוא לא נילחם על הכדור ומסתכל עלי או על בעלי שנעזור לו, אציין שכאשר אני צופה בו גן וגם שאלתי את הגננת הוא ילד שכן עומד על שלו ולא מוותר לילדים אחרים שצריך, אם כן מדוע זה ככה רק ליד הוריו ? כיז ה נראה כאילו אין לו בטחון לידינו והוא צריך את עזרתינו אך הוא ממש לא צריך כיון שיש לו בטחון,אודה לתגובה , תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות שונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות שונה - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    05/01/2011

    ניקיטה שלום,
    את מתארת דבר שנראה לי תקין, כנראה שהילד יודע להסתדר בכוחות עצמו, ועדיין זקוק לכם. אלו לא שני דברים דיכוטומיים ושונים לגמרי האחד מהשני. אפשר שיהיה ביטחון ועדיין הילד ירצה שבמצבים שונים הוריו יעזרו לו. למשל, אני מתארת לעצמי שלפעמים הוא מסוגל להתלבש או לנעול נעליים לבד ולעתים הוא מבקש מכם שתעשו זאת.
    כרגע, אם ההתנהגות באופן כללי היא תואמת לגיל והילד מגלה מספיק עצמאות, מה שתיארת הינו תקין.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו