מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשיים רגשיים של בתימישל05/01/2011
בתי הבכורה בת 14 מתקשה להשלים עם גירושיי. שיחות רבות קיימתי עימה וניראה כי היא מתקשה להתמודד. היא מספרת לי על כעסים רבים שלה שמובילים אותה היום לאגרסיביות כלפי הסובבים אותה. פעמים רבות תיארה בפניי את הרצון שלה לתת אגרוף לחבריה אשר מרגיזים אותה או לא מסכימים איתה. בשנה שעברה חתכה לעצמה את הוורידים ביד כדי לגרום לעצמה כאב. היא מאוד לא מרוצה מעצמה, ואומרת לי שהיא גם לא מצליחה לרצות אותי כאימה. היא חשה תסכול על כך שאביה לא ניפגש איתה בצורה מסודרת ומרבה לבטל את הפגישות עימה. עוד אמרה לי שהיא כועסת על כך שיש לי בן זוג חדש ועל אביה שנישא בשנית. היא חשה תחושת ריקנות והאמת שגם אין לי הרבה זמן לדבר איתה על כך. אנא עזרי לי מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים רגשיים של בתי - תגובה
סמדר ריינר05/01/2011שלום ליאורה,
באופן דחוף ביותר לפנות לטיפול. ילדה שחותכת לעצמה את הורידים היא ילדה שחייבים לפנות איתה לטיפול בדחיפות. אין כאן מקום להתלבטות או להתמהמהות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה גוף יטפל בה ? למי לפנות?
מישל06/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה גוף יטפל בה ? למי לפנות? - תגובה
סמדר ריינר06/01/2011שלום מישל,
אתם יכולים לפנות למרפאה לבריאות הנפש באיזור מגוריכם. את יכולה לקבל פרטים באתר של הבריאות, או מפסיכולוגית בית הספר, לגבי המענים הטיפוליים באיזור שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמישל
מירי06/01/2011קראתי את ההודעה שלך... אני הייתי בדיוק ככה... כמו הבת שלך.
הורי התגרשו שהייתי קטנה יותר, אך הבעיות התחילו בגיל ההתבגרות.
טוב לשמוע שאת מחפשת עזרה, כי אליי לא התייחסו, לקחתי כדורים, ניסיתי גם ורידים, לא רציתי ללמוד. בדיעבד, זה היה חוסר תשומת לב מההורים ועוד הדברים ה"רגילים".
פיתחתי הפרעת אכילה קשה ורק בגיל 21 התחלתי טיפול.
אז מנסיון, קודם כל שתדע שאת אוהבת אותה ושתקבלי אותה איך שהיא בטוב וברע. ודחוף לפנות לטיפול.
כפי שאת מבינה זה כבר מאחוריי ויש לי ילדים ואני קוראת בפורום זה. אבל הודעתך נגעה לי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
