מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 11.5אלין05/01/2011
אני אמא ל4 ילדים הבכור בן 11.5 השניה בת 10 השלישית בת 8.5 ותינוק בן 6.5 חודשים. את הבן הבכור ילדיתי בגיל 18.5 מיד לאחר הלידה נכנסתי לדיכאון לידה והיה לי קשה לעקל את העובדה שהילד שלי.. לאחר טיפול נקשרתי לילד מאוד. לאחר שילדתי את הבת השניה נקשרתי אליה יותר ואותה תמיד פינקתי ושמרתי יותר גם לאחר הלידה השלישית הבת השניה תמיד היתה איתי יותר מהבכור והקטנה....
אבל תמיד תמיד כל מה שהילדים היו מבקשים הם מקבלים ישר הבן הבכור נקשר לאבא יותר והאבא תמיד מפנק אותו ואף פעם לא נתן עונשים או גבולות. עכשיו הקשר שלי ושל הבן הבכור מאוד רחוק אני כל הזמן רק צועקת עלו ומענישה אותו על כל שטות לכן גם המצב בלימודים התחיל להידרדר והמצב החברתי שלו נהיה קשה מאוד הוא לא יודע איך להיתחבר לחברים ותוך כדאי קשר הוא מציק לילדים ומרביץ להם. אני מקבלת הרבה תלונות מהורים אחרים על הבן שלי. שהוא מציק לילדים.
אני מאוד רוצה ליצור קשר טוב עם הילד ולדעת לצחוק איתו במקום רק ליצעוק
והשאלה שלי איךךךך??????????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 11.5 - תגובה
סמדר ריינר06/01/2011שלום אלין,
נשמע שאת מודעת מאוד למצב ומאוד איכפת לך וזה כבר חשוב. עונשים זו באמת לא הדרך, כמו שאת רואה הם לא עוזרים ורק משפילים את הילד ומזיקים לו. למה את צועקת עליו באמת על כל שטות? אם את יודעת שזו שטות אולי לא כדאי לעשות ממנה עניין? נשמע לי שהילד שלך במצוקה, הוא בודד, הוא זקוק לעזרה. מה דעתך פשוט לשוחח איתו על מה שמציק לו במקום לצעוק עליו ולהעניש אותו? נשמע לי שמתאים שתפנו לטיפול משפחתי, גם כדי לתאם את העיקביות ביניכם ההורים וגם כדי לעזור לילד שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
