יש לי שלושה ילדים בת 9.5, בת 4, ובן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שלושה ילדים בת 9.5, בת 4, ובן
    לנה
    06/01/2011

    שלום
    יש לי שלושה ילדים בת 9.5, בת 4, ובן 2.9.
    הילדים הקטנים נמצאים במסגרת עד השעה 17.00.כאשר הגדולה מגיעה אחרי הבה"ס הביתה באופן עצמאי.
    בעלי עובד שעות רבות, ולכן פיזור ואיסוף הילדים נעשה יל ידי.(אני גם עובדת)
    כאשר אנחנו חוזרים הביתה, מתחיל הבלגן. הקטנים נוגעים בדברים של הגדולה, היא צורחת עליהם, אומרת שהם יגדלו היא תיקח להם גם, תתן להם כפה. אם משהו לא מצליח לה או לא מרשים לה משהו, היא נופלת על הרצפה בועטת ברצפה,צועקת ובוכה. מרבה לומר שאנחנו אוהבים רק את הקטנים ואותה שונאים. הייתה תקופה שהייתה גונבת דברים מילדי הכיתה, כמו מחקים, עטים ואפילו סכום כסף מסבתא. על כל בקשה מאיתנו מרבה לומר לא בא לי. כל השיחות איתה לא עוזרות, הקטנים רואים את התנהגותה ומחקים אותה,, גם נופלים על הרצפה, גם עונים לא בא לי,לכן קימה בבוקר והשכבה בערב נהפכה למלחמה יומיומית. אני מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות.
    מחכה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שלושה ילדים בת 9.5, בת 4, ובן - תגובה

    סמדר ריינר
    07/01/2011

    שלום לך,
    קודם כל נראה שבית הגדולה נמצאת במצוקה אמיתית וזקוקה להרבה יותר התייחסות ממה שהיא מקבלת. זה לא מספיק להגיד ה שאוהבים אותה אותו הדבר, צריך גם להראות את זה והרבה. כולל לבלות יאתה זמן איכות בנפרד, להתעניין איך עבר עליה היום, איך הולך לה בלימודים, מי החברות שלה, מה קשה לה, וכו'. ייתכן שבגלל העומס, אין זמן לזה כרגע, ויש ציפייה ממנה בגלל שהיא הגדולה שהיא תוותר על ההתייחסות שהיא זקוקה לה ולא רק שתוותר אלא שגם תיתן מעצמה ותעזור עם הקטנים. אם זה אכן כך, זה ממש לא פייר והיא צודקת לגמרי.
    יכול להיות שכדאי לחשוב האם את יכולה לקבל עזרה בחלק מימות השבוע אחה"צ, או סבתא או בעל שחוזר לפעמים מוקדם יותר או אפילו בייבי סיטר שתעזור עם הקטנים בזמן שאת משקיעה יותר בגדולה ובכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו