עזיבת תינוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזיבת תינוק
    מיכל
    07/01/2011

    שלום שמי מיכל אני ובעלי בהתלבטות קשה מאוד!
    ישנה לנו הצעת עבודה וחוויה משמעותית עבורנו שמאוד הייתה מעניינת אותנו אם לא היה לנו תינוק קטנטון. בשביל לקבל הצעה זו אנחנו צריכים לעזוב את התינוק להשאירו אצל אימי לתקופה שבין 4-20 יום.( לכל היותר)
    חשוב לי לציין שהוא יהיה בן 6 שבועות אם ניקח את ההצעה.
    אני אישית מאוד מתלבטת מצד אחד הסיפוק והעשייה והאפשרות החד פעמית שיש בהצעה.
    למול עזיבת תינוק שאינני יודעת אם זה טוב עבורו אם יש לזה השלכות.אני נורא מפחדת
    אשמח לייעוץ עבורי אם יש השלכות כלפיו? אם יהיה לו חרדת נטישה? ואם בכלל ניתן לעשות זאת? ואם כן כיצד הכי נכון?? מה דעתכן?
    תודה רבה על הייעוץ
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזיבת תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזיבת תינוק בן 6 שבועות

    ד''ר שירי שדה שרביט
    08/01/2011

    מיכל שלום,
    היעדרות מחייו של תינוק כה רך בימים אינה רצויה כלל ועיקר. הילד זקוק לנוכחות הקבועה והמתמשכת של הוריו, ובעיקר אמו. נסו לחשוב אם ניתן שרק האב ייסע, או לדחות את תחילת העבודה ולהאמין שגם כשהילד יגדל, יהיו לכם מספיק הזדמנויות להתנסויות מספקות.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו