מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 7 שמסרבת לאכול ולשתות ולדברsole07/01/2011
אני אב לידה בת 7 שמסרבת לאכול ולשתות ולדבר כל פעם שהיא עוקרת שן או נופלת לה שן או מרגישה קצת דם בפה, בפעם הראשונה זה קרה בגיל 5 לפני שנתיים היתה תאונה בבית אשר חטפה מכה מצעצוע שהיה בידי אחיה , דבר שגרם לנפילת שן.
מיד היא הכניסה את הלשון פנימה לתוך הפה והתחילה לריר, בהתחלה חשבנו שזו התנהגות טבעית וזה יעבור אך גילינו שזה נמשך ובנוסף היא מתעקשת לא להכניס דבר לפה, זה נמשך כמה ימיים עד עד לאשפוז בבית חולים עכב התיבשות, ושם הרופאים עשו כל הבדיקות הרפואיות כולל גסטרו סקופיה מחשש שמשהו תקוע בגרון, אך לא היה דבר , ולבסוף החליטו שזה משהוא פסיכולוגי והפנו אותה דרך הבית חולים לפסכיאטר ילדים, וזה היה אחרי 24 יום מיום התאונה שבכל התקופה היא קיבלה עירוי בלבד בלי לאכול ולשתות וכמובן לדבר, הפסכיאטר המליץ לשחררה הביתה ושם להתנהג איתה כרגיל , וכך היה , ואחרי יומיים בבית פתאום בבוקר התעוררה שהכל רגיל אוכלת שותה ומדברת . חשבנו שזה עבר וזהו אך אחרי כשנה היא נפלה מספסל בבית וחזרה לאותה התנהגות למשך 15 יום כולל אשפוז כמובן.אותו פסכיאטר הפנה אותה לטיפול עם פסיכולוג למשך 10 מפגשים, אך כלום לא עזר. היום היא בת 7 , ולפני 10 ימיים עקרה שן וחזרה לאותם תופעות התאשפזה 4 ימיים ושוחררה וכיום היא מקבלת עירוי מדי יום אנחנו מודאגים מאוד ולא יודעים מה לעשות, נשמח אם מישהו ידריך אותנו או לפחות יודיע על עוד מקרה כזה ומה עשו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 7 שמסרבת לאכול ולשתות ולדבר - תגובה
ליאת גרוס08/01/2011שלום לך
נשמע שתבך עברה משהו שהיא חוותה כטראומתי מאד ופיתחה תגובות חריפות החוזרות על עצמן כל פעם שדבר דומה קורה. שווה לנסות לפנות לפסיכולוג נמתמחה בהתמודדות עם טראומה אצל ילדים.היא זקוקה לעיבוד החוויה של הפעם הראשונה. אל תוותרו זה עלול להיות מוכלל בעתיד גם על דברים אחרים. פנו לפסיכולוג מתאים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
