מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מספרים?לילי09/01/2011
שלום רב,
האח של בעלי התאבד לפני כ20- שנה (עוד לפני שהכרתי אותו) בעת שירותו הצבאי עקב יחס רע של מפקדיו אליו.הוא בעצם ירה בעצמו עם נשקו הצבאי.
עד היום לא סיפרנו לילדינו (בני 11 וחצי,8 וחצי (וגם שנה)) על כך שלאבא היה אח נוסף. אני מניחה שזה היה מתוך רצון לגונן עליהם ושלא ירגישו רע בשביל אבא.אני חושבת שזה היה בעיקר כי פחדתי שבגלל שילדיי (ובעיקר הבכור) הם מאוד רגשניים, יחקו התנהגות זו של דודם בעת מצוקה בעתיד.
כעת, אנו מרגישים שעשינו טעות בכך שלא סיפרנו להם על כך כבר מזמן.
איננו יודעים כיצד להעלות את הנושא ויותר מכך איך להתמודד עם שאלות כמו: למה הוא עשה זאת ואיך בדיוק הוא עשה זאת.
אשמח לעזרה והכוונה בפירטו ככל שניתן.
בתודה ענקית מראש,
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מספרים? - תגובה
סמדר ריינר09/01/2011שלום לילי,
אין דרך מסויימת לספר. הילדים, מלבד בן השנה, הם מספיק בוגרים כדי להבין את כל מה שתארת. אפשר פשוט לספר את זה כמו שכתבת את זה כאן. העניין הוא לא באיך לספר לדעתי, אלא איך ללוות בהתמודדות שהסיפור מעלה. חשוב להדגיש את המסר שמה שלא יקרה להם בכל מקום שהם יהיו בו, זה הפיתרון הגרוע ביותר ולא חייבים להגיע אליו, תמיד יש למי לספר ותמיד יש משהו שאפשר לעשות - ואתם תמיד תעמדו לצידם, תאמינו להם ותתמכו בהם בעת הצורך. אוי הדוד שלהם חשב שאין מוצא, אבל חשוב שהם ידעו שתמיד יש מוצא גם אם לקוח זמן לראות אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה. זקוקה לעזרה
לילי09/01/2011מה עליי לענות כשישאלו איך הוא התאבד. כלומר, איך הוא ממש עשה את זה. אני יודעת שהם ישאלו את זה. קשה לי מאוד לומר להם שהוא ירה בעצמו. בעלי בכלל חושב שאפשר לומר שזו הייתה תאונה עם הנשק. אני, לעומת זאת, ממש לא רוצה לומר להם את זה כך כי זה ברור שמתישהו הם יגלו את האמת ואני לא רוצה שנשקר.
עזרתכן בבקשה,
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה. זקוקה לעזרה - תגובה
סמדר ריינר09/01/2011שלום לילי,
לדעתי, למרות הקושי, צריך פשוט להגיד את האמת, שהיה לו נשק ושהוא ירה בעצמו, מעבר לזה אין צורך להיכנס לפרטים נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
