איך מספרים?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מספרים?
    לילי
    09/01/2011

    שלום רב,
    האח של בעלי התאבד לפני כ20- שנה (עוד לפני שהכרתי אותו) בעת שירותו הצבאי עקב יחס רע של מפקדיו אליו.הוא בעצם ירה בעצמו עם נשקו הצבאי.
    עד היום לא סיפרנו לילדינו (בני 11 וחצי,8 וחצי (וגם שנה)) על כך שלאבא היה אח נוסף. אני מניחה שזה היה מתוך רצון לגונן עליהם ושלא ירגישו רע בשביל אבא.אני חושבת שזה היה בעיקר כי פחדתי שבגלל שילדיי (ובעיקר הבכור) הם מאוד רגשניים, יחקו התנהגות זו של דודם בעת מצוקה בעתיד.
    כעת, אנו מרגישים שעשינו טעות בכך שלא סיפרנו להם על כך כבר מזמן.
    איננו יודעים כיצד להעלות את הנושא ויותר מכך איך להתמודד עם שאלות כמו: למה הוא עשה זאת ואיך בדיוק הוא עשה זאת.
    אשמח לעזרה והכוונה בפירטו ככל שניתן.
    בתודה ענקית מראש,
    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מספרים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מספרים? - תגובה

    סמדר ריינר
    09/01/2011

    שלום לילי,
    אין דרך מסויימת לספר. הילדים, מלבד בן השנה, הם מספיק בוגרים כדי להבין את כל מה שתארת. אפשר פשוט לספר את זה כמו שכתבת את זה כאן. העניין הוא לא באיך לספר לדעתי, אלא איך ללוות בהתמודדות שהסיפור מעלה. חשוב להדגיש את המסר שמה שלא יקרה להם בכל מקום שהם יהיו בו, זה הפיתרון הגרוע ביותר ולא חייבים להגיע אליו, תמיד יש למי לספר ותמיד יש משהו שאפשר לעשות - ואתם תמיד תעמדו לצידם, תאמינו להם ותתמכו בהם בעת הצורך. אוי הדוד שלהם חשב שאין מוצא, אבל חשוב שהם ידעו שתמיד יש מוצא גם אם לקוח זמן לראות אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה. זקוקה לעזרה

    לילי
    09/01/2011

    מה עליי לענות כשישאלו איך הוא התאבד. כלומר, איך הוא ממש עשה את זה. אני יודעת שהם ישאלו את זה. קשה לי מאוד לומר להם שהוא ירה בעצמו. בעלי בכלל חושב שאפשר לומר שזו הייתה תאונה עם הנשק. אני, לעומת זאת, ממש לא רוצה לומר להם את זה כך כי זה ברור שמתישהו הם יגלו את האמת ואני לא רוצה שנשקר.
    עזרתכן בבקשה,
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה. זקוקה לעזרה - תגובה

    סמדר ריינר
    09/01/2011

    שלום לילי,
    לדעתי, למרות הקושי, צריך פשוט להגיד את האמת, שהיה לו נשק ושהוא ירה בעצמו, מעבר לזה אין צורך להיכנס לפרטים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו