מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רתיעה ממגעאורלי09/01/2011
שלום, הילד שלי בן 3.5 נרתע ממגע - גם שלנו ההורים שלו. כשאני רוצה לחבק אותו או לנשק אותו הוא הודף אותי, לפעמים הוא כן מתמסר, אבל זה לסירוגין. כשהוא בחברה שהוא מתבייש הוא נצמד אלי, אבל לרוב הוא לא בקרבה פיזית אלי במרחב הבטוח שלו. אבל הוא כן אוהב שמדגדגים אותו, או משחקים איתו בלהרים אותו באויר, או לרדוף אחריו - זה מגע שהוא מוכן לקבל. גם כשהוא בוכה הוא בא להתנחם אצלי אבל מהר מאוד רוצה להשתחרר מהחיבוק. אין שום סיבה שאני יכולה להצביע עליה שבגללה זה נגרם. אומנם הוא היה שבועיים בפגייה עם לידתו, אבל מעבר לכך הוא לא סבל מטראומות או משהו כזה. גם בגן הגננת אומרת שהוא לא נותן לה לנגב לו את הטוסיק ומייד מתחיל להגיב באגרסיות "תלכי מכאן", וגם לה או לילדים אחרים הוא לא נותן לגעת בו. חוץ מזה היא אומרת שהיא מזהה שהוא חי בעולם משלו - למרות שהוא כן מתקשר ומדבר. מה לדעתך יכולה להיות הסיבה ואיך ניתן לטפל בזה? דרך אגב אין לו שום בעיה עם בדים מסויימים, אבל הוא לא אוהב להיות מלוכלך בידיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רתיעה ממגע - תגובה
סמדר ריינר09/01/2011שלום אורלי,
ייתכן שיש רגישות תחושתית מסויימת. ייתכן גם שבגלל שהיה פג, ואולי היה צריך לספוג חודרנות של צינורות, טמפרטורות משתנות באופן שלא מותאם לו וכו', יש לו רגישות פסיכולוגית מסויימת לעניין. לדעתי פשוט צריך לכבד את זה, זו הדרך שלו לשמור על גבולות הגוף שלו, פשוט לתת לו להציב את הגבול איפה שמתאים לו ונוח לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
