מעבר לגן חדש - בת שנתיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר לגן חדש - בת שנתיים
    ענבל
    09/01/2011

    שלום, ביתי בת השנתיים נמצאת בגן פרטי מגיל ארבעה חודשיםץ\. לאורך כל התקופה היינו מרוצים. לאחרונה נחשפו למציאות אחרת בגן: העדרות של הגננת במהלך היום, יחס שונה מצד אחת הסייעות, תוכן דל בקובצת הבוגרים. במסגרת חיפוש גן לשנה הבאה מצאנו גן שעולה על הציפיות ומתאים יותר לגיל הילדה, מפתח ומעשיר. שאלתי מתחלקת לשתיים:
    1. האם מעבר באמצע שנהיכול ליצור איזשהי בעיה/טראומה אצל הילדה מעבר למה שהיה נגרם במעבר רגיל בספטמבר? 2. האם נחוצה הדחיפות במעבר של הגן? בהנחה ואני סבורה שביתי יכולה לקבל הרבה יותר ממה שצקבלת כיום...
    אודה לתגובה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר לגן חדש - בת שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לגן חדש - בת שנתיים - תגובה

    סמדר ריינר
    09/01/2011

    שלום ענבל,
    התוכן הדל אינו סיבה לדחיפות. יחס גרוע שגורם לה נזק נפשי כן, בעיות של בטיחות או של אלימות - כן. אם זה לא המצב, לא הייתי מעבירה כרגע. אם את כן מעבירה עכשיו, הייתי מנסה לעשות פרידה מסודרת מהגן, אם זה אפשרי, הכנה של שבועיים מראש לפחות לילדה, הגעה לגן החדש להכרות מוקדמת וכניסה הדרגתית וכן הייתי מנסה להזמין מהגן החדש ילדים הבייתה דרך תקשורת עם האימהות שלהם כדי שיהיו ילדים שמוכרים לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו