מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 1.3 שאינו מחקה ומדבר-אנא השיבוסיגל10/01/2011
שלום רב,
בני בן 1.3 שנים, הינו תינוק חייכן, סקרן ופעיל מבחינה מוטורית, משחק בצעצועים, יודע כיצד להפעילם, מתמסר בכדור, בונה מגדלים, משחיל טבעות, מדפדף בספרים, מתמסר בכדור, מזהה שמות של צעצועים, נותן חיבוק ונשיקה לפי בקשה, נותן "כיף" לפי בקשה, עושה "ביי ביי" (התחיל רק לאחרונה וזאת ל-א בתגובה לאמירת שלום לאדם, אלא בתגובה לבקשתינו, כמו כן, כשאומרים לו למחוא כפיים הוא עושה ביי ביי), משחק איתנו במחבואים, מגיב לשירים ומראה העדפה לחלקם, מוביל אותנו יד ביד למקומות שהוא רוצה ולפעולות שרוצה שנבצע עבורו.
** אנו מודאגים מכך שהוא אינו מחקה אותנו במחיאת כפיים, בהקשת שני חפצים, ובמחוות שונות כגון: ביצוע תנועות ידיים המתאימות לשיר, כמו לשים ידיים על הראש ו"לשבת לקום", ושאר תנועות שאנו מלמדים אותו. כשאנו מנסים ללמד אותו הוא מסתכל עלינו ולא חוזר אחרינו.
** כמו כן, אנו מודאגים משום שהוא אינו אומר אף לא מילה אחת שלמה, הוא אומר "בא" וכן הברות שונות, אך אינו משלים מילים.
שאלתי היא :
האם לדעתכן/ם ישנה סיבה לדאגה? האם זה תקין? מה עוד אוכל לעשות על מנת לעודד את התפתחותו?
** למותר לציין שאני מטפלת בו בבית ואינו נמצא במסגרת של פעוטון. אני משקיעה רבות בניסיונות לימוד ומשחק.
הייתי שמחה לדעת האם קיימת אינדיקציה מחקרית לאיזו מסגרת הינה יעילה יותר עבור התפתחות התינוק בהיבטים אלו? היכן אוכל להרחיב את הידע בנושא?
האם תוכלו להפנות אותי לאתר המציג מחקרים עדכניים בתחום התפתחות וחינוך ילדים?
תודה מקרב לב,
סיגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתינה לתשובה, אנא השיבו
סיגל10/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגל שלום, ראי תשובתי בהמשך
ד''ר שירי שדה שרביט12/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
