מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 8 שלא מתחבר עם בני כיתתוהילה11/01/2011
שלום
בני בן 8 בכיתה ב , ילד בכור
ילד יפה מאוד , מצטיין בלימודים , כדורגלן מצטיין , בוגר מאוד ( לדעתי מידי )
במשחק כדורגל בשכונה בעל בטחון עצמי רב מוזמן ע"י כל הילדים לשחק איתם, מנהל את הענינים ומזמין ילדים גדולים ממנו
בצהרון מזמין ומוזמן ע"י ילדים גדולים ממנו
אך בשום פנים ואופן אינו יוצר קשרים חברתיים אחה"צ עם בני כיתתו , אינו מזמין ואינו מוזמן זו השנה השנייה ברציפות
לדבריו בהפסקות משחק עם כל ילדי הכיתה ( שזה שיפור כי בשנה שעברה שיחק רק עם ילדים משכבה מעליו )
לשאלתי למה אינו נפגש עם ילדי הכיתה אחה"צ , תחילה אמר לי שהם אינם מענינים אותו ואין אף ילד נחמד ובהמשך אמר לי שמפחד שיגידו לו לא
לדברי המורה הילדים בכיתה אוהבים אותו מאוד והמורה לא היתה מודעת לבעייה אחה"צ ניסיתי שנה שעברה להעזר בה וביועצת אך ללא הצלחה
גם אם ילד אחר מהכיתה מאותת שהוא מעונין הוא לא ממשיך את הכיוון , פשוט לא בא לו או לא מספיק חשוב לו
בפעמים שכן נפגש ע"י תיווך שלי היה בסדר גמוןר והוא נהנה אך הוא לא המשיך את הקשר
מצד שני הוא מקנא מאוד באחיו בן ה 6 שנפגש הרבה עם חברים בעוד הוא יושב בבית לבד ( עכשין בחורף כשפחות משחקים כדורגל למטה )
כלומר העניין כן מפריע לו
לציין שמדובר בילד עם הרבה חרדות = חרדה מכלבים למרות שיש בבית כלבה גדולה , חרדות מהמוות , תמיד חושש שמישהו צוחק לו ,ובקיצור אין לו את תמימות הילדות
אודה לעצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 8 שלא מתחבר עם בני כיתתו - תגובה
סמדר ריינר11/01/2011שלום הילה,
אכן את מתארת ילד בוגר לגילו. זה מצב שייתכן ונוצר משום שאתם מתייחסים אליו כך, בלי לשים לב. תנסו לראות היכן המקומות שיש לכם ממנו ציפיות שהן לא כפי גילו, להיות ממושמע, לוותר, אולי הוא שותף לנושאים שלא רלוונטים לגביו, איך אתם מתייחסים לסירוב שלו, להתנהגות שהיא לא על פי המצופה, האם הוא מקבל ממכם חיזוקים גם על דברים שלא בוגרים ולא התנהגות טובה ואחראית, אלא על המקומות הילדיים שלו, הקפריזיים, המתפנקים? האם יש ציפייה להצטיינות בכל דבר?
אני הייתי מתחילה בלבלות איתו זמן איכות שלא מוקדש להצטיינות אלא לעשות איתו יחד דברים כייפים ומפנקים, להשתטות איתו ביחד, לעשות דברים לא תחרותיים, להתפעל משטויות שלו ולאו דווקא מהדברים החכמים שהוא אומר או עושה, וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
