ילד בן 8 שלא מתחבר עם בני כיתתו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 8 שלא מתחבר עם בני כיתתו
    הילה
    11/01/2011

    שלום
    בני בן 8 בכיתה ב , ילד בכור
    ילד יפה מאוד , מצטיין בלימודים , כדורגלן מצטיין , בוגר מאוד ( לדעתי מידי )
    במשחק כדורגל בשכונה בעל בטחון עצמי רב מוזמן ע"י כל הילדים לשחק איתם, מנהל את הענינים ומזמין ילדים גדולים ממנו
    בצהרון מזמין ומוזמן ע"י ילדים גדולים ממנו
    אך בשום פנים ואופן אינו יוצר קשרים חברתיים אחה"צ עם בני כיתתו , אינו מזמין ואינו מוזמן זו השנה השנייה ברציפות
    לדבריו בהפסקות משחק עם כל ילדי הכיתה ( שזה שיפור כי בשנה שעברה שיחק רק עם ילדים משכבה מעליו )
    לשאלתי למה אינו נפגש עם ילדי הכיתה אחה"צ , תחילה אמר לי שהם אינם מענינים אותו ואין אף ילד נחמד ובהמשך אמר לי שמפחד שיגידו לו לא
    לדברי המורה הילדים בכיתה אוהבים אותו מאוד והמורה לא היתה מודעת לבעייה אחה"צ ניסיתי שנה שעברה להעזר בה וביועצת אך ללא הצלחה
    גם אם ילד אחר מהכיתה מאותת שהוא מעונין הוא לא ממשיך את הכיוון , פשוט לא בא לו או לא מספיק חשוב לו
    בפעמים שכן נפגש ע"י תיווך שלי היה בסדר גמוןר והוא נהנה אך הוא לא המשיך את הקשר
    מצד שני הוא מקנא מאוד באחיו בן ה 6 שנפגש הרבה עם חברים בעוד הוא יושב בבית לבד ( עכשין בחורף כשפחות משחקים כדורגל למטה )
    כלומר העניין כן מפריע לו

    לציין שמדובר בילד עם הרבה חרדות = חרדה מכלבים למרות שיש בבית כלבה גדולה , חרדות מהמוות , תמיד חושש שמישהו צוחק לו ,ובקיצור אין לו את תמימות הילדות
    אודה לעצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 8 שלא מתחבר עם בני כיתתו - תגובה

    סמדר ריינר
    11/01/2011

    שלום הילה,
    אכן את מתארת ילד בוגר לגילו. זה מצב שייתכן ונוצר משום שאתם מתייחסים אליו כך, בלי לשים לב. תנסו לראות היכן המקומות שיש לכם ממנו ציפיות שהן לא כפי גילו, להיות ממושמע, לוותר, אולי הוא שותף לנושאים שלא רלוונטים לגביו, איך אתם מתייחסים לסירוב שלו, להתנהגות שהיא לא על פי המצופה, האם הוא מקבל ממכם חיזוקים גם על דברים שלא בוגרים ולא התנהגות טובה ואחראית, אלא על המקומות הילדיים שלו, הקפריזיים, המתפנקים? האם יש ציפייה להצטיינות בכל דבר?
    אני הייתי מתחילה בלבלות איתו זמן איכות שלא מוקדש להצטיינות אלא לעשות איתו יחד דברים כייפים ומפנקים, להשתטות איתו ביחד, לעשות דברים לא תחרותיים, להתפעל משטויות שלו ולאו דווקא מהדברים החכמים שהוא אומר או עושה, וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו