קשיי התסגלות לפעוטון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי התסגלות לפעוטון
    קרן
    11/01/2011

    שלום,
    בני בן שנה וחודש. היה איתי בבית עד 11 חודשים, ונכנס למשפחתון של 15 ילדים בגילאי שנה - שנתיים וחצי לפני כחודשיים. ההתחלה היתה קשה, היתה אח"כ מגמת שיפור קלה אבל עדיין לדברי הגגנת היה לו קשה. למשל - בוכה תמיד בזמן האוכל, לא משתתף בחלק מהפעילויות עם הילדים אלא לדברי הגננת רוצה להיות בעגלה שלו. היו מספר ימים בודדים שאמרה שהיה לו בסדר. בנוסף תמיד היו הפסקות בגלל מחלות. עכשיו הוא חזר משבוע מחלה וקשה לו במיוחד כבר שלושה ימים ללא מגמת שיפור. הגגנת רמזה לי שאולי לא מתאימה לו מסגרת כזו אלא עם מס' ילדים קטן יותר.
    השאלה האם יש טעם להמשיך לנסות להסתגל בתקווה שזמן רצוף ללא מחלות יניב את ההתאקלמות הרצויה או שאין טעם , כי כבר היה אמור להסתגל לפחות חלקית בחודשיים האלה אפילו שהיו לו הרבה היעדרויות.
    מתלבטת מה לעשות, קשה לו מאוד עם זה שהילד בוכה .
    אודה לעצתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיי התסגלות לפעוטון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי התסגלות לפעוטון - תגובה

    סמדר ריינר
    11/01/2011

    שלום קרן,
    אני חושבת שהגננת צודקת, אפשר בהחלט לקצר את הסבל ולחפש מסגרת קטנה יותר עבורו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו