מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אבא נטשאמא11/01/2011
יש לי שני ילדים
בת שנתיים ושלושה חודשים ובן שנה וחודשיים
אבי הילדים שהיה בן זוגי נטש לפני חודש.
למעשה הוא לא היה גר איתנו רצוף מעולם היות והוא עובד וגר רחוק
הוא היה מגיע פעם בשבוע ליומיים - שלושה.
ביתי בת השנתיים מאוד קשורה אליו ואוהבת אותו (הקטן קצת פחות) והיא מאוד חכמה ומפותחת.
השאלה איך אני מגיבה לשאלות שלה ולאמירות שלה בנושא כגון:
1. איפה אבא הוא לא בא ?
2. היא מדברת בינה לבין עצמה ואומרת אבא לא מרשה לי הוא כועס ( כשבפועל הוא מעולם לא כעס עליה והתנהל איתה בהמון אהבה וסובלנות) היא כנראה חושבת שהוא כועס עליה ולכן לא מגיע..
3. הייתה תוכנית על גורילה שילדה גור - אמרתי לה תראי איזה גור חמוד והיא בתגובה :
"גם אמא שלי משחקת איתי ומצחיקה אותי אבל אבא שלי לא בא נכון אמא ?..."
הוא לא מתכוון להגיע .. הוא מסיבותיו החליט לנטוש את הילדים זה לא משהוא זמני ..
איך אני מתמודדת עם זה ?
מה לענות לה ? איך להסביר ?
איך אני יכולה להקל עליה ולמנוע ממנה את חוסר הוודאות והכאב שכנראה קיים ?
אודה לעזרתכן
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבא נטש - תגובה
סמדר ריינר11/01/2011שלום לך
אכן מצב קורע לב ולא פשוט. את צודקת כנראה בהשערה שלך שהיא חושבת שהוא עזב כי הוא כועס. את יכולה רק לנסות להסביר לה ולחזור על כך כל פעם שהנושא עולה, שאבא הלך לגור במקום אחר, הוא מאוד אוהב אותה אבל כרגע לא יכול לפגוש אותה, וזו לא אשמתה, היא ילדה נהדרת והוא לא כועס עליה.אם את לא יודעת למה הוא עזב כך, אז זה כל מה שאת יכולה להגיד לה כרגע, שאת לא יודעת למה הוא הלך אבל את יודעת שזה לא בגללה. אם זה בגלל היחסים ביניכם, את כן יכולה להסביר לה, כמו שמסבירים במקרי גירושים, שאבא ואמא לא מסתדרים, ולכן אבא עבר למקום אחר. אפשר לאפשר לה לבטא את רגשותיה בציור או במשחק. לאפשר לה לחשוב במיחד מה הייתה אומרת לאבא אם הוא היה כאן, ולאפשר לה לבטא תחושת שונות שעוות אצלה - עצב, כעס, אכזבה, עלבון וכו'.
נשמע לי שאת אמא רגישה ואמפתית ואני מקווה שתצליחי להיות שם עבורה במקום שאביה לא מסוגל, וזה המון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבא נטש
אמא12/01/2011סמדר - תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, שמחתי לעזור.
סמדר ריינר12/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
