ילדה בת 12 וחצי דיכאונית כרונית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 12 וחצי דיכאונית כרונית
    סיגלית
    12/01/2011

    מאז שהתגרשתי {4 שנים} הילדה שלי {12.5} תמיד עצבנית תמיד דיכאונית יוצאים לאן שהוא היא אף פעם לא מרוצה תמיד יהיו הערות בניים , היא פגיעה מאוד מכלום היא יכולה להיפגע מסתם שטות , היא נהיית רגישה לכל, אני לא מצליחה להגיע אליה לפני כחודש התחלתי פרק ב' {התחתנתי} הילדה מאוד ואני מציינת מאוד אוהבת את בעלי ומסתדרת איתו נהדר.אני לא יודעת מה עובר עליה אני מנסה להתקרב אליה ולברר אני לא מצליחה היא לא נותנת לי,
    בזמן האחרון היא גם לא לוקחת אוכל לבית הספר ויש ימים שהיא מסיימת מאוחר{17.30} אני שואלת אותה למה..? והיא עונה כי לא בא לה אני מסבירה לה שהיא חייבת לאכול אבל אין עם מי לדבר , אני מרגישה שהיא הולכת לי לאיבוד אני לא יודעת אין להתנהג איתה אני מעניקה לה המון חום ואהבה אני משתדלת מאוד לא לאכזב אותה אך אני לא רואה את הילדה מאושרת .כשאני מדברת איתה היא מסתכלת עליי במבט של "מה את רוצה ממני , תעזבי אותי" אני דואגת מאוד אשמח מאוד אם תאמרי לי למי לפנות ומה לעשות דחוף ביותר שלא יהיה מאוחר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 12 וחצי דיכאונית כרונית - תגובה

    סמדר ריינר
    12/01/2011

    שלום סיגלית,
    טוב שאת מגלה איכפתיות וערנות למצבה של בתך, חשוב שתיקחי אותה לאיש מקצוע, פסיכולוג או פסיכותרפיסט שעובד עם ילדים באיזור מגורייך, באופן פרטי או באופן מסובסד דרך קופת חולים או במרפאה של משרד הבריאות בחינם. את יכולה להתייעץ עם פסיכולוגית בית הספר לגבי האפשרויות באיזור מגוריכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו