הסדרי ראיה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הסדרי ראיה
    אירנה
    13/01/2011

    שלום רב,
    אני התגרשתי לפני כשנתיים
    לאחרונה הקמתי משפחה חדשה עם בעל אוהב
    הנישואען ראשונים יש ילדה בת 6
    אני מחפשת פסיכולוגית שתעזור לי להבין כמה דברים בנוגע להסדרי ראיה שיש לגרוש עם הילדה
    תודה מראש
    אשמח לכל עצה בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסדרי ראיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסדרי ראיה - תגובה

    נעמה סבג שמש
    15/01/2011

    אירנה שלום,

    היכן את גרה, כדי שאידע למי להפנות אותך.
    אם זה לא מורכב, את מוזמנת גם לכתוב לנו בפורום מהם שאלותייך.

    בברכה,

    נעמה סבג שמש,מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הבלעדית
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בסדרי ראיה

    אירנה
    15/01/2011

    הי
    אני גרה בלוד עטבדת ברמת גן,
    אני ניידת כך שאין לי בעיה להגיע לכל מקום במרכז הארץ
    אם זה רלוונטי אני בקופת חולים לאומית במידה ויש פסיכולוג שעובד עם הקופה
    אני אתאר בקצרה את הבעיה:
    לפי הסדרי ראיה הוא יכול לראות ילדה פעמים בשבוע בערב וכל שבת שניה
    היינו גרים בנתניה, אבל הוא נשאר בדירה ואני עם ילדה עברנו לחולון ומשם לדירה שם בן זוגי הנוכחי ללוד
    בגלל המרחק הוא לא לוקח ילדה באמצע שבוע כי לא הגיוני להקים אותה ב6 בבוקר כדי להגיע מנתניה לבית ספר בלוד(לעמוד בפקקים) לכן אני כעת נותנת לו להיות אצלי בבית פעמים בשבוע בימים שבעלי לומד.
    לדעתי זה מבלבל את הילדה כי פעמים רבות שהוא הולך היא בוכה למה הוא לא נשאר
    היא די בוגרת ומבינה את המצב שהוא לא גר איתנו ויש בעל חדש( הגירושים היו ביוזמת הבעל), אבל עדיין היא ילדה וכנראה קשה לה להבין מדוע אם אבא בבית איתנו הוא צריך ללכת ולא יכול להישאר.
    אז מכל זה אני מניחה שזה לא נכון לתת להם להיות ביחד אצלינו בבית החדש וצריך שהפגישות יהיו מחוץ לבית, אבל אם אני אגיד זאת הוא יראה שאני רוצה לפגוע ביחסיו עם ילדה לכן אני מחפשת מישהו עם ידע בתחום שיכול להמליץ מה טוב לילדה.
    תודה מראש
    אירנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו