מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הסדרי ראיהאירנה13/01/2011
שלום רב,
אני התגרשתי לפני כשנתיים
לאחרונה הקמתי משפחה חדשה עם בעל אוהב
הנישואען ראשונים יש ילדה בת 6
אני מחפשת פסיכולוגית שתעזור לי להבין כמה דברים בנוגע להסדרי ראיה שיש לגרוש עם הילדה
תודה מראש
אשמח לכל עצה בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסדרי ראיה - תגובה
נעמה סבג שמש15/01/2011אירנה שלום,
היכן את גרה, כדי שאידע למי להפנות אותך.
אם זה לא מורכב, את מוזמנת גם לכתוב לנו בפורום מהם שאלותייך.
בברכה,
נעמה סבג שמש,מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים בשיטת הצילום הבלעדית
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבסדרי ראיה
אירנה15/01/2011הי
אני גרה בלוד עטבדת ברמת גן,
אני ניידת כך שאין לי בעיה להגיע לכל מקום במרכז הארץ
אם זה רלוונטי אני בקופת חולים לאומית במידה ויש פסיכולוג שעובד עם הקופה
אני אתאר בקצרה את הבעיה:
לפי הסדרי ראיה הוא יכול לראות ילדה פעמים בשבוע בערב וכל שבת שניה
היינו גרים בנתניה, אבל הוא נשאר בדירה ואני עם ילדה עברנו לחולון ומשם לדירה שם בן זוגי הנוכחי ללוד
בגלל המרחק הוא לא לוקח ילדה באמצע שבוע כי לא הגיוני להקים אותה ב6 בבוקר כדי להגיע מנתניה לבית ספר בלוד(לעמוד בפקקים) לכן אני כעת נותנת לו להיות אצלי בבית פעמים בשבוע בימים שבעלי לומד.
לדעתי זה מבלבל את הילדה כי פעמים רבות שהוא הולך היא בוכה למה הוא לא נשאר
היא די בוגרת ומבינה את המצב שהוא לא גר איתנו ויש בעל חדש( הגירושים היו ביוזמת הבעל), אבל עדיין היא ילדה וכנראה קשה לה להבין מדוע אם אבא בבית איתנו הוא צריך ללכת ולא יכול להישאר.
אז מכל זה אני מניחה שזה לא נכון לתת להם להיות ביחד אצלינו בבית החדש וצריך שהפגישות יהיו מחוץ לבית, אבל אם אני אגיד זאת הוא יראה שאני רוצה לפגוע ביחסיו עם ילדה לכן אני מחפשת מישהו עם ידע בתחום שיכול להמליץ מה טוב לילדה.
תודה מראש
אירנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
