עזרה דחופה בבקשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה בבקשה
    סאלי
    13/01/2011

    יש לי ילד בן 6.6 שיכול להיות הכי מקסים שבעולם ויכול להיות הכי מעצבן שבעולם...
    הילד בן ה6.6 מאד מאד מציק לבני הגדול בן ה11 אם זה משיכת שיער, מכות קללות וכו' כל הזמן דורש תשומת לב אציין שאנחנו כהורים נותנים לו המון תשומת לב...וגם אחיו.. ברגע שעולים סף העצבים של בני הבכור הוא מתחיל לצעוק ולהחזיר לו מכות בחזרה..כשאני ובעלי מתערבים וזה אומר להעיר ומידי פעם לצעוק עליו אז הילד הקטן פשוט צוחק לנו בפנים וזה עוד יותר מעצבן אותנו..אני מרגישה שאני פסיק קטן פה בבית וזה ממש לא מתאים לי..אני כן מציבה גבולות אבל רוב הזמן החיים שלי סובבים בין המריבות שלהם ובין איך שהבן הקטן שלי מזלזל בנו כהורים כמו שאומרים "שם עלינו פס" וכבר נמאס לי...אני רוצה את השקט והשלווה ושיהיה כיף בבית ולא כל היום מריבות וצעקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה בבקשה - תגובה

    סמדר ריינר
    14/01/2011

    שלום סאלי,
    כנראה שהדרך בה את מציבה גבולות היא לא אפקטיבית. חשוב להיות מאוד עיקביים, נחרצים, לא להיכנס להסברים ונאומים מיותרים, חשוב טון הדיבור שלך ועוד.
    אם את לא מצליחה, כדאי שתפנו להדרכת הורים מסודרת בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו