טיפול דיאדי?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול דיאדי?
    ליאת
    13/01/2011

    בתי בת 5, ילידת נובמבר ונמצאת בגן חובה. בגיל 4 וקצת עברה אבחון פסיכולוגי. היא ילדה שלא מבטאת את רגשותיה, ניתן לראות, להרגיש ולהבין שהיא כועסת/שמחה אבל בעקבות מה לא ניתן.במצבי מבוכה משחקת הרבה עם הלשון. בשבועיים האחרונים יש ריגרסיה בהתנהגותה:לא שמחה, מרוגזת, לא נעימה, אומרת שלא משחקים איתה וחברותיה מעצבנות אותה. לא מוכנה שיבואו אליה חברות.שוחחתי עם הגננת ובגן היא לא רואה משהו חריג אך שמגיעה הביתה ואני מנסה לדובב אותה היא פורצת בבכי ואומרת שהיא לא יודעת למה היא מרגישה ככה ושהיא עצובה.יש לה ירידה בתזונה. הכל נופל לה מהידיים וגם היא "חזרה" ליפול. קיבלה בעבר פיז' לשווי משקל וזה היה בסדר. האם השיטה בטיפול דיאדי ממולצת וניתן להגיע לתוצאות, כי מנסיון קודם עם בני זה בזבוז זמן, או שאת ממלציה טיפול אחר? אשמח להתייחסות מיקצועית ככל שניתן.
    ד"א מקבלת תרפיה באומנות דרך מתי"ה וגם אני אפנה לקלינאית תקשורת (בעיה בשליפה) ולריפוי בעיסוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול דיאדי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול דיאדי? - תגובה

    סמדר ריינר
    14/01/2011

    שלום ליאת,
    אין סיבה שטיפול דיאדי לא יביא לתוצאות אם המטפל מיומן, אם זה מתאים למקרה ולבעיה ואם המטופלים משתפים פעולה ועובדים ברצינות.
    לפני שמחליטים על סוג הטיפול צריך לחשוב מדוע דווקא טיפול דיאדי במקרה הזה. אם יש לכך רציונל וסיבה וכל התנאים שציינתי מתקיימים אין סיבה שהטיפול לא יעבוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו