גן פרטי או עיריה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גן פרטי או עיריה
    רונית
    14/01/2011

    בתי בספטמבר הקרוב תהיה בת 3 +10
    ישנה אפשרות לשאיר אותה לעוד שנה בגן הפרטי כך שאם היא תשאר היא תהיה בבוגרים של הקבוצה.יהיו איתה עוד 4 כנראה בני גילה עוד מספר ילדים בני השנתון שלה {אבל קטנים ממנה ב 3-4 חודשיים}והשאר יהיו בני ה3 פחות או יותר.
    בתי ילדה חברותית עצמאית במידה מסויימת.{חשוב לי לציין שיש לה אחות קטנה ממנה ב2 וחצי .שתתחיל את אותו גן פרטי בספטמבר הקרוב}
    אני יכולה לומר בלב שלם שבתי פורחת בגן טוב לה והיא הולכת בשמחה כל בוקר.כמו כן ההכרות שלי עם הגננת היא יותר אישית ואפשר לומר שבמידה מסויימת מביחנתי זה כאילו "סבתא" מטפלת בה.
    שאלתי האם להשאיר עוד שנה בגן הפרטי {מובנים לי כל הפלוסים שבכך}או לעיריה?
    אשמח לתשובה
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גן פרטי או עיריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גן פרטי או עיריה - תגובה

    סמדר ריינר
    14/01/2011

    שלום רונית,
    זה מעניין, יש לך התלבטות אבל תארת רק צד אחד שלה. זו לא נראית ממש התלבטות אלא שאת רוצה להשאיר אותה בגן הפרטי. לא תארת בכלל מדוע לא, ולכן לא ברור לי מה ההתלבטות כאן.
    מתוך מה שתארת אני לא רואה מניעה להשארה עוד שנה בגן הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו