מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כיצד מתמודדים???עדי16/01/2011
בוקר טוב!
יש לי שתי בעיות שאני לא יודעת כיצד להתמודד איתן
1. יש לי ילד בן 3 ושלושה חודשים הוא ילד מקסים
רגיש, אוהב, שמח אך......
כאשר הוא לא מקבל את מה שהוא רוצה הוא כועס כמובן אבל....
כאשר הוא כועס הוא זורק דברים או מושך לעצמו את הלחיים או אפילו פעם אחת ראיתי אותו מנסה לדפוק את הראש בדלת.
כיצד אני אמורה לגיב לתגובה כזו שלו?
האם לתת לו מכה קטנה ביד זה מחנך או לא תומרם כלום בעיקר מעליב אותו?
2. הוא משחק בכיף הכל טוב ובפתאום הוא נתקף צורך עז לזרוק את הצעצוע שיש לו ביד וזה לא קשור לשום דבר סתם ככה.
מה שאני עושה זה פשוט לוקחת את המשחק ואומרת לו שאני זורק אותו לפח
כמובן בשקית וזורק לפח אחר כך שהוא נרגע אני מוציאה מהפח מבלי שהוא יראה.
שאלתי היא מה אני אמורה לעשות?
האם יש לילדים שלוקח להם זמן עד שהם מפסיקים לזרוק דברים???
מה עושים???
יום טוב
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד מתמודדים??? - תגובה
סמדר ריינר16/01/2011שלום עדי,
הילד שלך עדיין לא למד לבטא את התסכול שלו. אני ממש לא ממליצה לתת לו מכה על היד או לזרוק לו צעצועים. צריך להגיד לו בצורה תקיפה וקצרה(!!!) בלי נאומים והסברים מיוחדים ובלי הרמת קול, שהדרך הזו לא מתאימה, ובמקביל צריך ללמד אותו מה כן לעשות כשהוא מתוסכל. קודם כל לתת מילים לחוויה שלו. הוא מאוכזב מזה שהצעצוע לא "עשה" משהו שהוא ציפה, או שהוא נפל, או שהוא נכבה, או שהוא לא היה מספיק גמיש, או לא משנה מה צריך להבין את זה ולהגיד במילים "זה מעצבן שהצצוע לא עשה את הרעש שרצית" ולנסות למצוא חלופה, אולי צעצוע אחר, אולי פעילות אחרת וכו'. כשהוא ילמד לבטא במילים את התסכול הוא פחות יצטרך לבטא בזריקת חפצים, ויוכל יותר למצוא חלופות ודרכים להרגיע את עצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
