בוקר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר
    ריקי
    16/01/2011

    שלום,
    יש לי ילדה מקסימה בת שנתיים ו4 ח'. בזמן האחרון עושה בעיות לקום בבוקר, יותר נכון להתראגן, כל דבר במלחמה, נו כבר, בואי, אני מחכה וכו'.
    היא הולכת לישון בין 20:00-20:30 ומתעוררת בסביבות 7 בבוקר ולפעמים אף יותר.
    היא קמה לבד, היא רוצה לקום, אבל היא לא רוצה לעשות פיפי, היא לא רוצה לצחצח שיניים, היא לא רוצה להתלבש. אין לי כוחות. אני מגיעה לעבודה כאילו עברתי כבר חצי יום. חשבתי להעיר אותה יותר מוקדם, אבל זה לא עוזר.היא נמרחת ובוכה ומתעצבנת עלי. וכשכבר היא מסכימה לצחצח שיניים אז היא לא נותנת לי לעזור לה ולשטוף לה פנים או לצחצח לה בתוך הפה, והיא גם לא מסכימה לעשות את זה לבד, אח"כ הקרב על הבגדים, אני בד"כ לא נותנת לה אפשרויות בחירה בין בגדים, אני מחליטה מה היא לובשת. ואם היא רוצה לבחור היא בוחרת מבין שניים.
    מה עושים??? איזה שיטות יש?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר - תגובה

    ליאת גרוס
    16/01/2011

    בוקר טוב סיגל
    לא סתם קורים לגיל שנתיים גיל ההתבגרות הראשון. הילדה המקסימה שלך מתחילה להבין שהיא אדם בזכות עצמו עם רצונות משלו ומתלהבת מהרעיון. כדי לפתח נפרדות היא מתווכחת כי אז יש את הצד שלה ואת הצד שלך וזה לא אותו דבר. זהו תהליך טבעי ונורמלי אבל קשה - גם לילד וגם להורה.
    קודם כל חשוב להבין שזה נרגע עם הזמן. מעבר לכך נסי מצד אחד לתת לה לבחור בין אפשרויות עד כמה שניתן. חשוב שיהיה לה מקום לבנות את עצמה. מצד שני חשוב להגדיר גבולות ברורים איפה מותר ואיפה אסור.
    רעיונות מעשיים - נסי לבחור ביחד איתה בגדים בערב שלפני.
    צחצוח שיניים בערב הוא החשוב ולכן תתעקשי איתה שתצחצח בערב ובעזרתךאל תיכנסי איתה לעימותים מטישים בבוקר.בבוקר שתצחצח לעצמה איך שבא לה.

    חכי עד גיל ההתבגרות האמיתי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו