לכ' סמדר ריינר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לכ' סמדר ריינר
    אוקסנה
    16/01/2011

    שלום.
    כשאני והילד ביחד, אם זה בבית או בסידורים, הילד לא מוכן שאני יזוז ממטר. גם אם הוא מסתקל לצד אחר, הוא מיד מחפש איפה אני. אם אני במרפסת והוא לא ראה שאלכתי לשם, אני שומעת צעקות "רוצה אימא". אבל, כשאני עם הילד בגן שלו התנחגות שלו כמו: "אנחנו זרים". הילד יכול לצעוק עלי, לדחוף אותי ו....! הילד הכל בשבילי ואני יודעת כמה אני רועדת עליו. על כל נפילה שלו אני מקבלת דקירות בלב. לא טוב לי לראות ממנו תגובות שהוא עושה לי בגן. מה זה יכול להיות? סליחה ותודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכ' סמדר ריינר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכ' סמדר ריינר - תגובה

    סמדר ריינר
    16/01/2011

    שלום אוקסנה,
    התגובות שלו בגן הן יותר בריאות מהתגובות שאת מתארת כשאתם ביחד מחוץ לגן. ילד בגילו כבר לא חייב להיצמד כל כך לאמא, ודווקא הנסיונות שלו להדוף אותך הם מאוד חשובים לבריאות הנפשית שלו כי זה יעזור לו בהמשך להיות עצמאי יותר. חשוב שלא תיעלבי מזה, ותנסי להתייחס לזה בבגרות ולאפשר לו שם את החופש לו להדוף אותך, כי הוא צריך את זה להתפתחות שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו