hksv kt n,jac,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • hksv kt n,jac,
    דורון
    16/01/2011

    אני אב ל-2 בנות, בת 7.5 ובת 5.5 ולתינוק בן 3 חודשים. ילדת הסנדויץ' שלנו לא מתחשבת, אבל ממש בכלום.
    היא עושה מה שבא לה בכל רגע נתון.
    כל הנסיונות "לחנך" אותה לשמור על שקט כשהתינוק ישן או סתם להתחשב (בעיקר מבחינת רעש בנוגע לתינוק אבל לא רק בהקשר אליו) היא פשוט לא מבינה. נראה כאילו היא אינה מחוברת לכלום בעניין הזה.
    מה עושים?
    פניה דרך ההגיון תוך נסיונות להסביר ו/או להצביע על ההקשר בין המעשה לתוצאה לא מועילים.
    צעקות גם לא מעיולות אלא רק גורמות לה להעלב.
    אנא רעיונות.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    hksv kt n,jac,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • hksv kt n,jac, - תגובה

    סמדר ריינר
    17/01/2011

    שלום דורון,
    יכול להיות שלא מספיק התיייחסות ניתנה לקושי שלה עם הולדת התינוק. עד עכשיו היא היית ההכי קטנה במשפחה ומקום זה נתפס, היא מקבלת פחות זמן ופחות התייחסות מההורים וזה מכעיס ואתה וגורם לה לקנאה. אולי כדאי לדבר איתה על כך, לאו דווקא בנימה זועפת או כועסת, אלא מתוך מקום שמבין את הקושי שלה, נותן לו הכרה ולגיטימציה, וכמו כן חשוב למצוא דרך לאפשר לה זמן איכות עם ההורים לחוד. לאחר תקופה שתבינו אותה יותר, אני מאמינה שההתנהגות המתריסה שלה תפחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו