היפרדות בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • היפרדות בגן
    יפעת
    16/01/2011

    שלום,

    בני בן שנה וחמישה חודשים, בספטמבר האחרון התחיל משפחתון הכולל 8 ילדים.
    החודש הראשון היה קשה והוא בכה כשהלכתי לעבודה. עכשיו הוא כבר התרגל ואני מקבלת את הרושים שטוב לו שם אבל הבעיה היא שהוא לא נפרד ממני לשלום כשאני הולכת בבוקר. אני מגיעה איתו לגן, מסבה את תשומת ליבו למשחק כלשהו ואז נפרדת ממנו בנשיקה. כשאני אומרת לו שלום עם היד (לאחר שהתרחקתי) הוא אף פעם לא מחזיר לי שלום (כאילו מתעלם מזה שאני הולכת). אציין שגם במצבים אחרים קשה לו להיפרד ממני (אם אני משאירה אותו עם אבא או עם סבתא) אבל אז הוא לא מתעלם כמו בגן. עם זאת, כאשר הוא רוצה ללכת למקום מסוים (לדוגמא לטיול עם אבא שלו בחוץ כשאני נשארת בבית) הוא בהחלט יודע להגיד יפה שלום עם היד. האם יש סיבה לדאגה או שזה דפוס התנהגות נורמלית. אם כן עד איזה גיל? אודה על תשובה, יפעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפרדות בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפרדות בגן - תגובה

    סמדר ריינר
    17/01/2011

    שלם יפעת,
    זה לא עניין של נורמלי או לא נורמלי, אלא זו הדרך שלו להכחיש את ההליכה שלך או לחילופין להעניש אותך על כך שאת הולכת. לא הייתי דואגת ולא הייתי מתערבת, מותר לו לבחור את הדרך המתאימה לו, לא הייתי עושה מזה עניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו