מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גמילה מחיתולים בת 3שרון17/01/2011
ביתי בת 3. מאוד בוגרת לגילה. בגן 95% מן הילדים גמולים ויחד עם זאת היא לא משתפת פעולה. ניסינו להוריד לה את החיתול ואחרי שבורח לה היא רוצה לשים חיתול. ניסינו פרסים וזה גם לא מזיז לה. היא רואה את הקלטת בלי חיתולים ומאוד אוהבת אותה אבל לא מיישמת. גם לא מפריע לה להסתובב עם חיתול עמוס לעייפה, גם אם זה קקי. נראה לי שדווקא נחמד לה להיות יחודית ועם חיתול. בינתיים ירדנו ממנה כבר חודש ימים.מה עושים כדי לגמול אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים-תודה
שרון19/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאותו עניין
מאיה19/01/2011התנהגות דומה, אצל ביתי. ניסינו בגיל שנתיים וחמישה חודשים לגמול מטיטולים ואחרי שבועיים הילדה החליטה שהיא רוצה רק טיטול ואז 'הקפאנו' את התהליך. עברו שמונה חודשים ואין תזוזה, בינתיים נולד לה אח והילדה רוצה רק טיטול.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים???? אנא-
שרון23/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה מחיתולים בת 3 - תגובה
ד''ר שירי שדה שרביט24/01/2011דליה שלום,
ראשית חבל לי שנאלצת להמתין לתשובה בשאלה שמן הסתם מאוד מטרידה אותך. כל מנהלות הפורום עושות זאת בהתנדבות מתוך העיסוקים שלנו והזמן מטבע הדברים הוא מוגבל.
בכל אופן, לענייננו - את מעלה רווח משני שאולי יש לילדה.אולי כל ההתעסקות סביב הגמילה גרמה לה להנאה וסיפוק יותר גדולים ממה שהיא מתארת לעצמה שיהיה בגמילה. לא כתבת על הרקע הכללי שלכם ואם יש אחים קטנים או גדולים מעורבים, אם היה שינוי בגן וכדומה. כרגע לטעמי אין טעם להיכנס לעימותים סביב הגמילה. עדיף להמתין - ללא הערות ונסיונות לדחוק בה - עוד זמן, ואז כשאתם מחליטים לגמול, פשוט לעשות זאת. להוריד את הטיטול ולעבור לתחתונים. מומלץ להתייעץ גם עם הצוות החינוכי בגן ולבצע את הגמילה יחד עמם.
בהצלחה!
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
