מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד שלא עומד בפיתוייםג'ני18/01/2011
שלום , בני בן ה 9 (בן בכור , יש לו אחות בת 5) נתפס על ידי כבר מספר פעמים גונב כסף מאיתנו. בנוסף הוא משקר המון.
קראתי כאן לגבי הבעיה ואני אנסה לדבר איתו על מנת להבין האם יש לו חסר רגשי כלשהו.
יחד עם זה באופן כללי אני שמה לב שהוא לא מסוגל לעמוד בפיתויים ואולי כסף הוא אחד מהם. מספר דוגמאות מהשבוע האחרון.
1. קניתי אריזת שוקולדים ושמתי מעל המקרר. ביקשתי ממנו לא לקחת אותה. חזרתי הביתה ומצאתי אותה פתוחה בכל זאת.
2.קניתי קופסת קורנפלקס, הוא חזר הביתה מבית הספר ולמרות שהיה אוכל בבית, חיסל כמעט את כל הקופסה וזה למרות שהוא יודע שזה לא בריא ומוגזם.
3. הוא חוזר הביתה לבד ונמצא בבית קרוב ל 3 שעות, בזמן הזה הוא אוכל את כל המזון המתוק שיש בבית (סוכר, דבש, ממרח שוקולד) עד שניגמר , שום הסברים ובקשות לא עוזרים.
אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות. מאוד קשה לי לסמוך עליו או להאמין לו .
נא עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד שלא עומד בפיתויים - תגובה
סמדר ריינר18/01/2011שלום ג'ני,
ייתכן שאת בעצמך מצביעה על החסך הריגשי שאת מדברת עליו. אולי זה קשה לו להיות לבד בבית כל יום שלוש שעות? אולי כדאי לדאוג שבחלק מימי השבוע הוא יהיה חבר, בחלק אחר בצהרונית, או אצל סבתא וכו'. ייתכן והילד פשוט מפצה את עצמו על תחושת בדידות וריקנות, ולכן הסברים אל עוזרים כי הצורך הריגשי הוא יותר עמוק מכל הסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 9
ג'ני18/01/2011שלום ותודה על התגובה.
הבעיה היא שאני מבקשת ממנו ללכת לצהרונית , אך הוא מתעקש לבוא הביתה והיומיים בשבוע שהוא הולך לצהרונית בכל זאת נתפסות מבחינתו כעונש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 9 - תגובה
סמדר ריינר19/01/2011שלום ג'ני,
אני מבינה, בכל זאת כדאי למצוא פיתרון שבו הוא יהיה פחות לבד, לא רק פיסית אלא גם ריגשית מבחינת ההתעיינות שלכם בו ובמה שהוא מרגיש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
