ילד שלא עומד בפיתויים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שלא עומד בפיתויים
    ג'ני
    18/01/2011

    שלום , בני בן ה 9 (בן בכור , יש לו אחות בת 5) נתפס על ידי כבר מספר פעמים גונב כסף מאיתנו. בנוסף הוא משקר המון.
    קראתי כאן לגבי הבעיה ואני אנסה לדבר איתו על מנת להבין האם יש לו חסר רגשי כלשהו.
    יחד עם זה באופן כללי אני שמה לב שהוא לא מסוגל לעמוד בפיתויים ואולי כסף הוא אחד מהם. מספר דוגמאות מהשבוע האחרון.
    1. קניתי אריזת שוקולדים ושמתי מעל המקרר. ביקשתי ממנו לא לקחת אותה. חזרתי הביתה ומצאתי אותה פתוחה בכל זאת.
    2.קניתי קופסת קורנפלקס, הוא חזר הביתה מבית הספר ולמרות שהיה אוכל בבית, חיסל כמעט את כל הקופסה וזה למרות שהוא יודע שזה לא בריא ומוגזם.
    3. הוא חוזר הביתה לבד ונמצא בבית קרוב ל 3 שעות, בזמן הזה הוא אוכל את כל המזון המתוק שיש בבית (סוכר, דבש, ממרח שוקולד) עד שניגמר , שום הסברים ובקשות לא עוזרים.

    אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות. מאוד קשה לי לסמוך עליו או להאמין לו .
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שלא עומד בפיתויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שלא עומד בפיתויים - תגובה

    סמדר ריינר
    18/01/2011

    שלום ג'ני,
    ייתכן שאת בעצמך מצביעה על החסך הריגשי שאת מדברת עליו. אולי זה קשה לו להיות לבד בבית כל יום שלוש שעות? אולי כדאי לדאוג שבחלק מימי השבוע הוא יהיה חבר, בחלק אחר בצהרונית, או אצל סבתא וכו'. ייתכן והילד פשוט מפצה את עצמו על תחושת בדידות וריקנות, ולכן הסברים אל עוזרים כי הצורך הריגשי הוא יותר עמוק מכל הסבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 9

    ג'ני
    18/01/2011

    שלום ותודה על התגובה.
    הבעיה היא שאני מבקשת ממנו ללכת לצהרונית , אך הוא מתעקש לבוא הביתה והיומיים בשבוע שהוא הולך לצהרונית בכל זאת נתפסות מבחינתו כעונש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 9 - תגובה

    סמדר ריינר
    19/01/2011

    שלום ג'ני,
    אני מבינה, בכל זאת כדאי למצוא פיתרון שבו הוא יהיה פחות לבד, לא רק פיסית אלא גם ריגשית מבחינת ההתעיינות שלכם בו ובמה שהוא מרגיש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו