מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום, שאלה..טל18/01/2011
בני בן 3 ואני מפגישה אותו עם חברים מהגן.לפעמים מזמינים אלינו ולעמים הולכים לבית החבר/ה.
אני נתקלת לא פעם בסיטואציות שבהן הוא רוצה צעצוע שנמצא אצל החבר ואז הוא פונה לחבר ומבקש את הצעצוע.
החבר מסרב ואז בני בא אליי ואומר לי "הוא לא נותן לי"
אני אומרת לו - תבקש ממנו
בני - הולך לבקש, החבר מסרב
שוב בא אליי - הוא לא נותן לי
אני אומרת לו - תגיד לו שתשחקו בזה ביחד או תגיד לו שתחליפו -אתה תיתן לו את שלך ולהיפך או קצת אתה וקצת הוא
הוא הולך, עושה את מה שאמרתי לו והחבר מסרב
מה עושים?
האם אני נוהגת בסדר?
לפעמים אני בעצמי לא יודעת מה להגיד ואז אני מרגישה חוסר אונים כמו הבן שלי
מה נכון ומה לא נכון?
אנא עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, שאלה.. - תגובה
סמדר ריינר18/01/2011שלום טל,
מה שאת עושה זה בסדר עד גבול מסויים. זה בסדר לבקש מהחבר פעם אחת, או פעמיים, אם החבר מסרב זו זכותו, ואפשר להציע לילד שלך לשחק במשהו אחר בינתיים, זה לא נורא אם הוא אל מקבל מה שהוא רוצה, יש עוד דברים שאפשר לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
טל19/01/2011אז זה נכון גם במקרה הפוך. כשחבר מגיע לבית שלנו והבן שלי לא רוצה לתת לו צעצוע שהוא משחק בו, אני תמיד אומרת לו שיתן עכשיו לחבר אז לפי מה שאת אומרת בפעם הבאה אני לא צריכה להגיד את זה יותר מפעם אחת.
ומה קורה כשיש 3 ילדים ושניים מהם לא משתפים את השלישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
סמדר ריינר19/01/2011שלום טל,
יש הבדל בהתייחסות לילד שלך לבין התנהלות שלך מול ילדים של אנשים אחרים. את הילד שלך מוטל עלייך ללמד להסתדר בכל מיני מצבים ולמצוא לעצמו פתרונות כשדברים לא הולכים כמו שהוא רוצה. החובה הזו לא מוטלת עלייך בנוגע לילדים של מישהו אחר. את כן יכולה להסביר לילד שלך שכשהוא מארח - נהוג לתת לילדים לשחק במשחקים שלו, אבל לא הייתי מתערבת יותר מדי במשחקים של הילדים ונותנת להם רוב הזמן להסתדר לבד למעט מעט הכוונה פה ושם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
