מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פתאום חזר לעשות קקי בתחתוןמתוסכלת18/01/2011
היי בבקשה אני חייבת יעוץ דחוף
בני בן שנתיים וחודשיים ילד שעשה ועושה הכל מהר ומוקדם זה ילד ראשון הוא עדיין איתי בבית התחלנו את גמילת החיתולים כבר שהיה בן שנה ו10 וזה הלך מצויין הוא היה רץ בשמחה וצהלה לשירותים או לסיר ועושה צרכיו. בשבועיים האחרונים כעבור כמה חודשים טובים של הצלחה וגאווה משגשגת שכבר שכחנו מה זה פיספוסים הוא עדיין משתין בשירותים אבל כשמדובר בקקי הוא פשוט עושה בתחתונים ורק אח"כ מודיע על כך בהתחלה הגבתי בלא נורא וזה בסדר אח" היו פעמים שכעסתי כי נורא מעצבן שהוא יודע לשלוט אבל עושה בכוונה וביומיים האחרונים התחלתי שוב בשיטת הלא נורא אמא תנקה לך וכו' ואז הוא זה שהתחיל לנזוף בעצמו ולומר כל מה שאני הייתי אומרת לו...בקיצור אני לא יודעת מה לעשות ואיך לגרום לו לחזור למסלול הנכון....בבקשה תעזרו לי תודה!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה למה מדלגים עליי
מתוסכלת19/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה צריך לעשות כדיי שיענו לי??
מתוסכלת20/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהן איי פעם יענה לי? כבר שבוע
מתוסכלת24/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגרסיה בגמילה
ד''ר שירי שדה שרביט25/01/2011לאמא המתוסכלת שלום,
התופעה של רגרסיה בגמילה, בעיקר סביב חזרה לעשיית קקי, היא מוכרת והיא חלק מתהליך הגמילה הרגיל. כיוון שארבעה חודשים עברו יחסית "חלק", אין סיבה שלא תוכלי לסייע לבנך לחזור במהרה לשגרה. את יכולה להיעזר בעמוד השאלות הנפוצות לגבי קשיים בעשיית קקי.
כדאי גם לחשוב, האם חל איזה שינוי בתקופה האחרונה, שאולי הכניס את הילד למתח רב יותר, והגמילה נפגעה גם סביב זאת.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
