ילד מדהים ופתאום כתה א' נענש .....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד מדהים ופתאום כתה א' נענש .....
    נופר
    19/01/2011

    שלום,
    אני אשמח לעצה.
    אני אמא לילד בן 6.5. חכם, ספורטאי, אוהב חברה, אוהב לעזור, אוהב ספורט וטוב מאד בלימודים.
    בגני הילדים שהיה בהם - הגננות הרעיפו שבחים.
    כעת, משהגיע לכיתה א' - יש לו מחנכת מאד קשוחה ואני מקבלת ממנה אחת למס' ימים טלפון עם תקרית כזו או אחרת שיש איתו בביה"ס.
    יש כאן ענישה מתמשכת מצד המורה.
    הסיפור הוא כזה:

    1.לפני כשבוע הוא הגיע בצלצול השני לכיתה.
    (לפי כללי ביה"ס הוא צריך כבר לשבת במקומו בצלצול השני.)
    היו עוד 4 ילדים כאלה בכיתה.
    2. המורה ביקשה מכולם שיגיעו עם פתק חתום שבו הם מבינים את מה שעשו.
    3. שבי שכח לומר לי שאני צריכה לחתום, ולמרות שהכין את הפתק - נענש שוב כי לא החתים אותי. (תמיד המורה מתקשרת דרך מחברת קשר והפעם תקשרה בע"פ עם הילדים לגבי החתמת הפתק ע"י ההורים).
    4. העונש הפעם - הישארות בהפסקה בכיתה, ללא השגחתה עם עוד 4 ילדים "מוענשים". הפסקה של כ-חצי שעה של 5 ילדים, ללא השגחת מבוגר.
    5. אחרי הפסקה זו קיבלתי מהמורה 2 עמודים ובהם פירטה לי כיצד בני התנהג לא יפה כלפי 2 תלמידים בכיתה.
    בברירו עם בני הסתבר כי 2 התלמידים הכניסו אותו מתחת לשולחן והיכו בו ולכן "החזיר" להם ע"י הפרעה במשחקם.
    דיברתי עם המורה, שאמרה שתברר - והיא המשיכה עם העונש.
    העונש הפעם - אסור לבני להתקרב למשחקי הקופסא בכיתה...
    6. אתמול כבר היה אירוע אחר בו בני היה מעורב.

    אני רואה כאן תסכול, שיטת עונשים על עונשים על עונשים - שיטה שלא עובדת...

    מה אני עושה??? היום כבר לא שלחתי אותו לביה"ס כי אני חשה שמשהו כאן לא תקין - מה אני עושה???

    אשמח לייעוץ, כי בקושי ישנתי בלילות האחרונים. אני לא רוצה שבגלל מערכת לא תקינה- בני יהפוך לילד בעייתי.

    תודה רבה.
    נופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מדהים ופתאום כתה א' נענש ..... - תגובה

    סמדר ריינר
    19/01/2011

    שלום נופר,
    תנסי אולי לקבוע פגישה עם היועצת, במטרה להכין בהמשך פגישה משותפת עם המחנכת ואולי אף עם פסיכולוגית בית הספר כדי לגבש דרכי תקשורת והידברות עם המחנכת במקרים כאלה ועל ידי כך גם ליצור מעורבות של גורמים נוספים בעבודת המחנכת על מנת שתוכלי להרגיש שעוד אנשים יודעים מזה ונמצא בתהליך עבודה.
    אפשר גם ליצור קשר עם הורים נוספיםולשמוע אם גם הם מתרשמים כך ואז ביחד יש לכם יותר כוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מדהים ובכיתה א' נענש...

    נופר
    19/01/2011

    קודם כל תודה רבה על תגובתך.

    דיברתי עם המורה, והיא לא מבינה את הטעות שלה בענישה המתמשכת ובחוסר האחריות של להשאיר ילדים בכיתה כעונש ללא השגחה.
    קבענו שניפגש.
    קשה לי עם לערב הורים נוספים כי בסה"כ רובם מרוצים ממנה.
    קשה לי להאמין שהם יודעים על צורות הענישה.
    אני מבינה שיש צורך לערב את היועצת ואת פסיכולוגית ביה"ס, אך יש לי חשש שכך אצור סטיגמה ופוקוס על בני שאינה רצויה..

    תודה בכל אופן.
    נופר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מדהים ובכיתה א' נענש... - תגובה

    סמדר ריינר
    19/01/2011

    שלום נופר,
    תראי, למעשה השאלה ששאת היא לא שאלה פסיכולוגית אלא שאלה של התהנלות מול ארגונים וסמכות.
    את תבחרי כמובן להתנהל באופן שהכי מתאים לך, אך אין כאן פיתרון קסם, ולכל פיתרון יש מחיר וגם לא בטוח שהוא יצליח. אם את בטוחה שתחושות שלך, בעיני יש חשיבות לעמידה שלך לצד הילד באופן כלשהו, אבל בודאי שזה לא קל, ויש לכך מחירים, ככה זה בחיים:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תגובתך.

    נופר
    20/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו