מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

תודה מקרב לב!
שאול20/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה, שמחתי לעזור.
סמדר ריינר20/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד מרביץשאול19/01/2011
בס"ד
שלום, בני בן 1.8. הוא למד להרביץ מעט- כנראה מילדים בגן. לפני כחודש עזב את הגן ומאז הוא איתי כל היום בבית, ובימים האחרונים הוא החל להרביץ לי הרבה. אני מניחה שזה כנראה משעמום ושאינו מקבל מספיק תשומת לב... בעניין זה אין לי הרבה מה לעשות כרגע, יש כל מני אילוצים. השאלה- כיצד אני אמורה להגיב.? למדתי מהגננת ששמים אותו בפינה, מסבירים לו ש"לא מרביצים" ומשאירים אותו שם במשך דקה לכל שנת גיל. העניין הוא ש:
א. בעלי מתנגד לעונשים.
ב. לא תמיד זה ישים- למשל כשהוא באמבטיה, או ערום ואני לא יכולה להשאיר אותו בלי בגדים שלא יתקרר, בהחלפת חיתול, כשהוא נמצא במקום שדורש השגחה... ואז מה עושים? ניסיתי שיטה של להתרחק ממנו כשהוא מרביץ מס' צעדים ולעמוד עם פרצוף כועס תוך אמירה: "אתה מרביץ- אמא הולכת". אז הוא מתחיל לצרוח ולבכות, אבל ברגע שאני חוזרת הוא ממשיך להרביץ. לפעמים אני כבר לא יודעת מה לעשות, מאבדת את העשתונות וצועקת עליו, וקורה אף שאני מחזירה לו פליק- אפילו שמאוד חלש או בלתי-מורגש, והוא מגיב בבכי וצרחות. ברור לי בכל אופן שזו טעות קשה, אבל כרגע אני מרגישה חסרת אונים ולא יודעת כיצד למגר את התופעה. אודה לתשובתכן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד מרביץ - תגובה
סמדר ריינר20/01/2011שלום ה,
פשוט להגיד לו בסמכותיות להפסיק ולהחזיק לו את הידיים עד שהוא נרגע. ו...לתת לו ובהקדם את תשומת הלב החסרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ואני רוצה להוסיף
שאול20/01/2011שאותה גננת אמרה שלהחזיק לו את הידיים זה משדר לו אלימות (ז"א שבעיות פותרים באלימות). האם היא טועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, ואני רוצה להוסיף - תגובה
סמדר ריינר20/01/2011שלום לך,
לדעתי כן, ולדעתי עונש של להיות לבד בחדר משדר יותר אלימות נטישה השפלה ודחיה מהחזקת הידיים.
לדעתי מותר להשתמש בפיזיות לא כנקמה או הענשה אלא כדי למנוע נזק פיזי, כמובן בצורה מווסתת.
עם זאת מותר לגננת שתהיה לך דיעה שונה, ואת תבחרי את מה שמתאים לך ולא פחות חושב מה שעובד עבורך,כמובן אם תשתמשי בזה בעיקביות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
