תופעת גל ההתבגרות לילדה בת 6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תופעת גל ההתבגרות לילדה בת 6
    ענת
    20/01/2011

    ביתי בת 6 ושלושה חודשים , שנה שניה בגן חובה. הושארה שנה נוספת בגן בהמלצת הגננת. החלה בחודש האחרון להתנהג באופן מרדני המתאים לגיל ההתבגרות גם בגן וגן בבית.
    בגן היא מתחצפת ומפריעה במפגשים. בבית היא לא מוכנה לקבל לא ומתמרדת על כל הגבלה או בקשה מאיתנו ההורים. בנוסף היא משקרת ומאיימת כל הזמן שהיא עוזבת את הבית. אני חייבת לציין שיש לה בבית אחות בת שנתיים בעלת צרכים מיוחדים, מה שגוזל מכורך הנסיבות זמן ותשומת לב אליה. אנחנו אובדיעצות מה לעשות כדי שביתנו תתחיל לכבד ולהקשיב לנו. אין לה שום יראת כבוד לנו ההורים ואנו חייבים לשנות את המצב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעת גל ההתבגרות לילדה בת 6 - תגובה

    ליאת גרוס
    20/01/2011

    שלום ענת
    ייתכן שהילדה מרגישה פתאום גדולה ובעלת זכויות יתר בגן ועל כן מצפה ליחס דומה גם בבית. במקביל ייתכן שהתנהגותה מביעה מצוקה כלשהיא וצריך לנסות ולהבין לליבה לפני שנכנסים למאבקים. מה היא בעצם מבקשת?
    ניתן להתייעץ עם פסיכולוגית הגן או דמות מקצועית אחרת בנושא הצבת גבולות נכונה. יש המון דברים שניתן לעשות היום שבגיל ההתבגרות יהיה מאוחר מידי. התייעצו , ולימדו כיצד להקשיב לילדה ולדאוג שגם היא תקשיב לכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו