מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינוי התנהגותאני21/01/2011
ערב טוב, בתי בת ה-7 עוברת בשבועות האחרונות שינוי התנהגותי קל יחסית המתבטא בעיקר בגעגועים אלי. מדובר בילדה עד כה עצמאית, פעילה וחברותית ומברור ושיחות עימה עולה כי היא מתגעגעת לאמא ונוכחותי חשובה לה גם במסגרת כמו בית ספר וחוגים. כחלק ממשיכת תשומת הלב הופיעו תלונות של גרד בפי הטבעת שבתחילה חשבנו כי מדובר בתולעים אך היום אנחנו בטוחים שאין מדובר בכך ואולי זו תופעה פסיכוסומטית הנבדקת במקביל ע"י התייעצות עם רופאים.
ברצוני לשאול האם יתכן כי השינוי בהתנהגותה נובע בתת מודע מאירועים שאני חווה? לפני כשבועים נאלצתי לעבור גרידה בשל הריון לא תקין ובמקרה זה כמו גם במקרה קודם של הריו לא תקין (חצי שנה קודם לכן) היא זיהתה את השינוי הגופני שלי ותחקרה האם אני בהריון...יש בי התחושה כי היא מחוברת אלי עוד הרבה מעבר למה שאני משערת ובשל התקופה הקשה שאני עברתי וניסיתי להסתיר היא חשה ומביאה זאת לידי ביטוי בגעגוע וסוג של נסיגה התנהגותית. אשמח לשמוע חוות דעתכן ניסיונכן והמלצותיכן. תודה רבה. אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי התנהגות - תגובה
סמדר ריינר21/01/2011שלום לך,
בהחלט ילדים חשים מה עובר על הוריהם גם אם זה לא מדובר איתם ישירות. ככל שזה לא מדובר זה גורם לחרדה, היא מרגישה שאת נחלשת, שאת פחות פנויה אליה, היא מרגישה צורך לשמור עלייך כדי לא לאבד אותך וכדי שלא יקרה לך משהו והי אגם מרגישה לבד עם החוויות והקשיים היום יומיים שלה כיוון שפחות פנויים אליה כרגע. .
חשוב לדבר איתה בצורה גלויה ככל הניתן, על כך שהיא חשה כרגע צורך בקירבה איתך כי היא מרגישה שעוברת עלייך תקופה שבה את לא במיטבך, התקופה הזו היא זמנית והכל בסדר, כשתפתחי את הנושא זו הזדמנות בשבילה לשאול שאלות ו"לאוורר"} את החרדות שלה. עני לה במידת האפשר, את לא חייבת להיכנס לפרטים שלא נוח לך איתם, אבל את יכולה ללוות את החרדה שלה, להגיד שאת מבינה שהיא דואגת, ושהיא מרגישה צורך להיות איתך יותר, ובמידת האפשר ניתן להענות לצורך הזה למשל על ידי הקצאת זמן איכות לבד איתה בבית או בחוץ וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
