עזרה דחופה - הזנחה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה - הזנחה?
    אמא
    21/01/2011

    שלום,
    אני אמא לילד בן שנה ותשעה חודשים. בני הלך למשפחתון פרטי לפני כחמישה חודשים. המליצו לנו על המשפחתון ונרשמנו בכיף. בתחילת השנה הובטח לנו כי הגננת לא תקח יותר מחמישה ילדים, אך לאט לאט מספר הילדים עלה ל-7. שעות פעילות המשפחתון הן 07:30-16:30. לא מזמן הגעתי לאסוף אותו שעה וחצי לפני הזמן וגיליתי כי כי שני ילדים גדולים יותר (בני 3) יושבים ואוכלים מסביב לשולחן כשלכל אחד מהם צלחת אישית בעוד שחמישה נוספים וביניהם בני יושבים על הכסאות בחצי עיגול ללא שולחן וללא צלחות, שמתי לב כי ישנה רק צלחת אחת מונחת על השיש ובה שאריות אוכל ואין יותר צלחות בכיור. הילדים ישבו יחפים (רק עם גרביים), למרות שבתחילת השנה נתבקשו כל ההורים להביא נעלי בית לילדיהם. בני חלה ולא היינו כמה ימים בגן. כשהלך שוב, הגעתי שוב לפני הזמן לבדוק את הנושא, הגננת סירבה לפתוח לי את הדלת בטענה שאני אפריע לילדים לאכול, וביקשה ש"אסתובב" עשרים דקות, אחרי כ-7 דק' דפקתי שוב, אך לא זזתי מהדלת, היא פתחה ואמרה כי הילדים כבר אכלו. עשר דקות אח"כ כשחזרנו הביתה גיליתי כי הילד רעב. שמתי לב שוב כי שני הילדים הגדולים אוכלים מסביב לשולחן בעוד שהקטנים יושבים על הכסאות, ורק מלחת אחת אחרי אוכל מונחת על השיש. לשאלה האם הילדים אוכלים לבד ולכל אחד יש צלחת הגננת השיבה שכן. יצרתי קשר עם אחת האמאות שאמרה כי המקרה כבר קרה ואחד ההורים העיר לגננת על כך שמאכילה את כולם מאותה הצלחת, אך היא אמרה שזה לא נכון. בנוסף, התברר לי (מאותה אמא), שהגננת נוהגת לסגור ילדים בחדר אם הם לא מתנהגים טוב (סיפרנ לי שראתה לפחות 2 ילדים סגורים בחדר כל פעם). וגם התברר כי יש לה 6 מיטות תינוק בלבד, כאשר ישנם 7 ילדים, ואמא אחת אף ראתה את הלדה שלה ישנה במיטה של מישהו אחר. לאחר בירור הנושא עם עוד אמא גילינו כי כל אחת משלמת סכום אחר למשפחתון, ועד היום אף אחת לא קיבלה את החוזה עליו חתמנו, למרות בקשתנו החוזרות לקבלו, וגם לא חשבוניות על התשלום. יצרתי קשר עם מועצה לשלום הילד ושם המליצו על כתיבת מכתב לתמ"ת ואליהם לאחר חתימת כל ההורים. הצעתי את הדבר לשתי האמאות שהסכימו ואחת מהן אף הוציאה את הילדה שלה מהמשפחתון, וסיפרה לגננת את הכל. הגננת הזהירנ שאם אכתוב מכתב תתבע אותי על כך שאני מסיתה את כולם נגדה, למרות שנאמר לה מפורשות שכולם באותה הדעה. הגננת יצרה קשר עם כל ההורים (חוץ מאיתנו) וקבעה אסיפת הורים דחופה, בלעדנו כמובן. הבעיה היא שנתנו לה צ'קים דחויים עד סוף שנת הלימודים, ואם אני זוכרת טוב כתוב בחוזה שאם אנחנו עוזבים יש לשלם לה חודשיים הודעה מוקדמת.
    למי פונים כעת? עם מי מתייעצים?
    עזרתכם הדחופה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה - הזנחה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - הזנחה? - תגובה

    סמדר ריינר
    22/01/2011

    שלום לך,
    אני מבינה את המצוקה וחוסר האונים שאת ודאי חשה, אך זו לא שאלה בתחום מומחיותנו, אלא כרגע יותר אני שומעת שאת מעלה שאלה משפטית, ולכן כדאי שתפני אותה לגורמים הרלוונטיים, או במשרד התמ"ת, או בפיקוח של משרד החינוך, או עו"ד פרטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזנחה - שאלה?

    אמא
    22/01/2011

    תודה רבה על תגובתך.
    האם לערב עובדת סוציאלית/פסיכולוגית ילדים זה במקום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזנחה - שאלה? - תגובה

    סמדר ריינר
    22/01/2011

    שלום לך,
    לא ברור לי לצורך מה? תנסי להסביר את עצמך קצת יותר כי לא ברור לי.לא מתפקידן של עובדות סוציאליות או פסיכולוגיות לטפל בהזנחה בגנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו