מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

תודה
מוריה22/01/2011ודאי את מבינה שהמצב אינו פשוט כלל.
ובשל מוגבלות הפורום גם אי אפשר כ"כ לפרט
באם אפשרי אצור קשר טלפוני בימים הקרובים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
סמדר ריינר23/01/2011שלום מוריה,
את בודאי מבינה שאין באפשרותי לתת מענה טלפוני בהתנדבות לפוקדי הפורום מעבר למענה בפורום עצמו.
אני חושבת שהכי כדאי שתפני לדמויות שכבר מכירות אתכן, המטפלת שלך וכן מי שטיפל/ה בילדה, הם כבר מכירים את המורכבות ויכולו לסייע לך הרבה יותר טוב מאיש מקצוע זר בפורום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצהמוריה21/01/2011
אני אם לבת-10.אני מאובחנת כ-ptsd על רקע של ת.מ.
ברור לי כי למצבי הרגשי ישנה השפעה על בני הבית ובמיוחד על הילדה הנ"ל,שהינה ילדה מקסימה חביבה ומוכשרת מאוד.
לפני כשנה החלנו בטיפול פסיכולוגי אליו היא מסרבת בכל תוקף ללכת בחודשים האחרונים
נכיוון שטוענת לפתע כי היא אינה "משוגעת".
יתכן כי הדבר נאמר לה ע"י מי מבני כיתתה.
לדעתי הילדה זקוקה לסיוע ,סיוע אותו אני של מצבי אינני יכולה לתת!!
אולם מסרבת לקבל סיוע ממקור חיצוני.
אני רואה שיש בעיה אני רוצה לסייע.
איך עושים זאת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה - תגובה
סמדר ריינר22/01/2011שלום מוריה,
את מתארת את האבחנה שלך ואת ההשפעה שיש למצב שלך על הילדה, האם את מקבלת סיוע עבור עצמך? במידה ולא, ייתכן שזו התשובה לשאלתך. ייתכן שמה שהילדה אומרת בדבריה על כך שהיא לא משוגעת, זה בעצם שהמקור לבעיה לא אצלה, ומי שהמקור אצלו הוא זה שכדאי שיהיה בטיפול. אם את כן בטיפול, אולי כדאי שתביאי את הסוגייה הזו לטיפול שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מוריה22/01/2011טעות בידך
אני בטיפול ולא פשוט.אולם הילדה אינה רוצה ללכת לטיפול כיוון שאחד מבני הכיתה אמר לה כי רק משוגעים הולכים לטיפול.
השאלה כיצד כן מביאים ילד לטיפול?
יש מייל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
סמדר ריינר22/01/2011שלום מוריה,
קודם כל מדוע טעות בידי? לא טענתי שאת לא בטיפול, שאלתי.
ילד צריך לרצות ללכת לטיפול,אם הוא לא רוצה זה לא יעזור. אני לא מספיק מכירה את המקרה שלכם כדי להבין יותר לעומק, מעבר להשערה שהעליתי מדוע הילדה שלך באמת לא רוצה טיפול. אפשרות אחת היא להגיד לה שגם את בטיפול - כך שזה לא עניין של משוגעים אלא דבר חושב מאוד ואת נותנת לה דוגמה אישית. את כמובן לא חייבת לפרט לה מדוע את בטיפול, אלא רק לומר שקשה לך ולכן את מדברת עם עוד מישהו שמאפשר לך לפרוק את הקשיים שלך, מבין אותך ונותן לך דרכים כדי להתמודד טוב יותר עם החיים.בנוסף אני מחזירה אותך להעלות את השאלה בטיפול שלך - כי המטפל/ת שלך מכיר/ה אותך יותר ממני, היא או הוא בודאי יודע/ת על משפחתך מהסיפורים שלך ואולי יש לו/ה רעיון מה ישכנע את הבת הספציפית שלך לחזור לטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מוריה22/01/2011מה שברור הוא שאת דברי לא הסברתי נכון.
הילדה היתה בטיפול עקב טיפולי הכימו' אותם עברתי.הופנתה לטיפול ביוזמתי.
וכעת אנחנו בבעיה כיוון שאני רואה שמצוקה יש וגדולה ואני במצבי לא יודעת לעזור.
המטפלת האישית שלי טוענת כמוך שאי-אפשר להכריח
והמצוקה שלה -מציקה לי בחזה
סליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - תגובה
סמדר ריינר22/01/2011שלום מוריה,
תראי, אני לא באמת חושבת שהבעיה היא שאיזה ילד אמר לה שהיא משוגעת. זה רק טריגר, הסיבה שלה לדעתי היא מעבר לזה. ניסית להסביר לה שגם את בטיפול פסיכולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
