ילד עצבני

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד עצבני
    דנה
    22/01/2011

    שלום!
    בני בד"כ ילד עצבני אחרי מס' שעות של מצב רוח טוב באה העצבנות
    אצלו אפילו על מילה שלא במקום הוא ילד שמסתגר בחדרו מקפיד לנעול בכל כניסה לחדר לאחרונה מסרב לדבר איתי בגלל שקבענו להפגש במקום מסוים ונפגשנו במקום אחר מצב הנתק הוא מצב שקט הוא לא אוהב הערות כך שקשה לי לחנך אותו רוב שעות היום הוא עסוק במחשב אני מרגישה שהוא מנותק הוא משתדל לא להפגש איתי פנים מול פנים וגם לא להסתכל עליי
    מה עושים?איך מחנכים אותו שלא להפגע מכל דבר קטן?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד עצבני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצבני - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    24/01/2011

    דנה שלום,
    קשה לענות תשובה מושכלת עם הפרטים המעטים שמסרת.
    לא כתבת בן כמה הילד וכמה זמן נמשכת ההתנהגות שאת מתארת. כמו כן, חשוב שתצייני מי האנשים הנוספים במשפחה (אבא, אחים, משפחה מורחבת שגרה אתכם), ואיך התפקוד של הילד בביה"ס.
    אנא כתבי עוד ואז אוכל להשיב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 16

    דנה
    24/01/2011

    שלום שירי!
    הבעיה מתחילה לפי הערכתי מגיל 14 הבן שאף לעצמאות דוגמא לכך ביקש לנסוע לסבתא לבד באוטובוס שהנסיעה אורכת כ-3 שעות עד לאותה תקופה הציונים ביסודי היו מאוד גבוהים
    כיום הילד מסוכסך עם שני אחיו שהם בגילאים 14 ו-13 מאחר ואין להם אמון בו הוא כל הזמן מנסה לעבוד עליהם וכשהם מגלים את האמת הם מתוכחים ואיתי הקשר נותק עד כדי שהוא מסובב את הפרצוף שלו כשעובר מולי ועם האבא הוא מוכן לדבר
    לגבי האבא אני מציינת שעבודתו מחוץ לבית הוא איש כוחות הביטחון ויש ימים שהוא לא בבית הזמן הפנוי הוא שישי שבת
    לגבי הלימודים יש לו ירידה בלימודים זה מתבטא במבחנים שהוא לא עשה המחנכת ויועצת ביה"ס החליטו לצרף לו חונך מתוך 4 מבחני בגרות שהוא ניגש הוא עבר 3 קשה לו במקצועות הומניים
    אני רוצה לציין שהילד עזב את ביה"ס למשך שנה וחזר אבל חזר לכתת אומץ שיש בה יותר שעות תיגבור ולאחר שנה הוא ביקש לחזור ללמוד בכתה רגילה כי הוא טוען שלא לומדים שם מספיק טוב
    אני ניסיתי להיות גמישה בכל מה שקשור ללמודים זה מתבטה אפילו במורים פרטיים אם יש צורך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 16 - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    24/01/2011

    דנה שלום,
    נראה, לפי הפרטים שמסרת, שיש כאן משבר שהוא קצת יותר מהתנהגות אופיינית של מתבגר - בעיקר הירידה בתפקוד הלימודי היא המדאיגה.
    כדאי לשוחח עם פסיכולוגית בית הספר ולבקש את התרשמותה מהילד, ולשקול פניה לטיפול או להדרכת הורים מסודרת.
    בהצלחה,
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו