מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשיי התנהגות- בת שנתיים וחודשייםנעמי22/01/2011
שלום,
בתי בת שנתיים וחודשיים.
לפני ארבעה חודשים נולד לה אח קטן. מאז החלו התקפי אסטמה לא קשים אך מאוד תחופים, שבהם אנו מטפלים באצעות התרופות הסטרואידיות המקובלות.(ונטולין ובודיקורט)
במקביל (גם נכנסה לגיל ה terrible two) החלה התנהגותה להפוך לקשה יותר ויותר: תמיד היתה בוכה וצועקת הרבה, אך כעת זה הפך כמעט בלתי נסבל - היא בוכה וצועקת על כל דבר קטן, ואני לא מתכוונת רק להתנגשות רצונות ביננו, אלא כל דבר פעוט שגורם לה תסכול (צעצוע שנפל, משקה שנשפך עליה, אם לא קלענו בידיוק לרצונה במגע או בלבוש או באוכל). כל דבר כזה מוביל לצרחות ובכי. אנו מנסים לברר מה רצונה ומה גורם לה תסכול ומנסים לעזור, אך לפעמים זה לא משנה מה נעשה היא פשוט רוצה לבכות ולצרוח!
יש לציין שבגן התנהגות זו קיימת אם כי ברמות נמוכות בהרבה! כלומר יש לה התקפי בכי וצרחות אך הרבה פחות.
שמתי לב גם שכשהילדים האחרים מנסים ליצור איתה קשר בחיבוק היא מגיבה בבכי או צעקות - כאילו חווה את המגע של הילדים האחרים כאיום, או הפרת גבול כלשהוא.
הגננת העלתה אפשרות של חוסר וויסות חושי.
אני גם חוששת מהפרעה חברתית תקשורתית כל שהיא.
אני רוצה לציין גם שכתינוקת היה קשה מאוד ליצור איתה קשר, לקבל חיוך, או להנות ממגע (חיבוקים וליטופים). אנחנו עובדים על זה חזק ולכן זה מאוד השתפר עם הזמן.
איפה אפשר לעשות איבחון של בעיות בוויסות חושים? או בעיות בקשר? ולקבל ייעוץ כיצד לתת מענה לבעיות שמתעוררות?
תודה מראש..
נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי התנהגות- בת שנתיים וחודשיים - תגובה
ד''ר שירי שדה שרביט24/01/2011נעמי שלום,
המקום המתאים ביותר לאבחן את הקשיים של בתך הוא במכון להתפתחות הילד, דרך קופת החולים שלכם. לפי המידע שמסרת וגם בהתחשב בהתרשמות הגננת, קשה להבחין בייעוץ בפורום מה ההשפעה היחסית של כל אחד מהגורמים האפשריים על הקשיים של בתך: קושי בויסות חושי ובקשירת קשרים חברתיים, הגיל שלה, התקפי האסטמה והולדת האח. באבחון מסודר יוכלו להבחין ביניהם בצורה טובה יותר.
בהצלחה,
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
