התנהגות שונה..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות שונה..
    עמית
    23/01/2011

    שלום,
    בני בן 3 חודשים. ילד ראשון. לקח לנו קצת זמן להבין את צרכיו בהתחלה ולכן הוא היה בשבועות הראשונים בכיין ומתוסכל.. עכשיו זה הסתדר בזכות זה שבאמת הבנו מה הוא רוצה בכל בכי ואנחנו משתדלים לשמור על מסגרת קבועה של שינה בזמן אוכל וכדו'... ובבית הוא ממש מקסים, רגוע, חייכן ומתוק.
    הבעיות מתחילות כשאנחנו נוסעים להורים לסופש... הקטן פשוט משתנה לגמרי.. אנחנו עדין כמובן מקפידים לשמור לו על השגרה הקבועה ומביאים איתו את המשחקים שהוא אוהב, השמיכה וכדו'... אבל הוא פשוט לא רגוע.. כל הזמן רוצה להיות על הידיים , בוכה הרבה, מתלונן.. ממש מתסכל.
    כל הזמן אומרים לי יש לך תינוק רגיש... מה זה אומר בכלל?
    האם זה התנהגות נורמלית?
    מה ניתן לעשות בכדי לעזור לו? כי לא לצאת מהבית בכלל זה לא אופציה...
    ובנוסף אני חושבת על הזמן שאצטרך להכניס אותו למעון בכלל יהיה לו קשה.. זה קצת מלחיץ אותי ; \
    תודה מראש... עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות שונה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות שונה.. - תגובה

    נעמה סבג שמש
    23/01/2011

    עמית שלום,

    אכן, למרבית התינוקות ישנו קושי עם שינוי ויש לקבל את זה.
    בסופו של דבר, אם כל שבוע אינכם נמצאים בבית, גם זה יהיה חלק מהשגרה אליה הוא יתרגל.


    לגבי הכניסה לגן- נכון יהיה לעשות זאת בצורה הדרגתית. הוא יתאקלם ואז זו תהיה השגרה החדשה שלו ולכן יהיה לו טוב בה.
    את מוזמנת לקרוא מאמרים בנושא באתר זה ובאתר שלי.

    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך בשיטת הצילום הבלעדית
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו