מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בני בן השמונהסוזי23/01/2011
אני אמא לשלושה בני 8.5 4.5 ו' 1.5.
בני הבכור(8.5)בכיתה ג' הינו ילד טוב מבחינת הישגים בבית הספר ממוצע של 83 בבית ספר שנחשב לרמה גבוהה.
הבעיה שאני ובעלי מרגישים שיש לילד יכולת להוציא ציונים יותר טובים ובכלל להיות ילד טוב יותר במה שקשור ללימודים(איך אפשר לדעת שאנחנו באמת צודקים ולא סתם מלחיצים את הילד ומבקשים ממנו מעבר ליכולתו).
אנחנו מנסים לעודד אותו ,תומכים בו ,כועסים עליו ,מצ'פרים אותו כשיש על מה, אבל הבעיה שאנחנו מרגישים שהנושא הזה מטריד אותנו יותר אשר מטריד אותו, הוא לא מתאמץ יתר על המידה, מביע נכונות אבל הכל דיבורים,פשוט אין לו כח להתמיד הוא מתעייף מהר מתעצבן ומוציא את העצבים שלו בכל דרך אפשרית על אחיות שלו עלינו ועל עצמו, הוא הפך להיות ילד עצבני , הוא מקסים כל עוד אנחנו מסכימים לכל הבקשות שלו ברגע שהוא שומע לא, הוא מתעצבן , משתולל טוען שהוא זוכה תמיד לתשובה לא שזה ממש לא נכון וכיוצא בזה...
בבית הספר אומרים שהוא ילד טוב, מנומס, חרוץ .
האם יכול להיות שהוא לא עומד בציפיות שלנו ואנחנו מלחיצים אותו?אנחנו כבר מבולבלים ואני לא רוצה להרוס, אני מרגישה שהוא סובל מדימוי עצמי נמוך וכאילו שהוא התרגל לזה שהוא ילד פחות טוב והוא חי עם זה!!
מה אפשר לעשות האם יש מקום להתייעץ עם אנשי מקצוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן השמונה - תגובה
ליאת גרוס25/01/2011שלוםןסוזי
הורות זה כמו הליכה על חבל. צריך כל הזמן להתאמץ לשמור על שיווי משקל המתאים להורה ולילד כאחד.
ילדים זקוקים לתחושה שהוריהם מקבלים אותם ואוהבים אותם כמו שהם. ללא תחושה זו הם מפתחים דימוי עצמי נמוך וקשיים רגשיים נוספים. במקביל חשוב ללמש את הילד קבלת גבולות, התמודדות עם תסכול וכו'.
זה מאד לא פשוט ולפעמים עזרה מקצועית מכוונת שיכולה לראות בו זמנית את הצרכים והכוונות שלכם לצד הצרכים של הילד בהחלט יכולה לעזור. כדאי לפנות
במקביל הייתי מורידה קצת לחץ בנושא הלימודים כל עוד הוא שומר על ממוצע מעל 8. אף אחד לא יכול להיות כל הזמן בשיא הפוטנציאל שלו. זה מעייף. התעודה של ג' תשב אח"כ עם שאר התעודות על המדף. יש דברים יותר חשובים...
ניתן לערב ולהתייעץ עם המורה היועצת או פסיכולוגית בית הספר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
