בני בן השמונה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן השמונה
    סוזי
    23/01/2011

    אני אמא לשלושה בני 8.5 4.5 ו' 1.5.
    בני הבכור(8.5)בכיתה ג' הינו ילד טוב מבחינת הישגים בבית הספר ממוצע של 83 בבית ספר שנחשב לרמה גבוהה.
    הבעיה שאני ובעלי מרגישים שיש לילד יכולת להוציא ציונים יותר טובים ובכלל להיות ילד טוב יותר במה שקשור ללימודים(איך אפשר לדעת שאנחנו באמת צודקים ולא סתם מלחיצים את הילד ומבקשים ממנו מעבר ליכולתו).
    אנחנו מנסים לעודד אותו ,תומכים בו ,כועסים עליו ,מצ'פרים אותו כשיש על מה, אבל הבעיה שאנחנו מרגישים שהנושא הזה מטריד אותנו יותר אשר מטריד אותו, הוא לא מתאמץ יתר על המידה, מביע נכונות אבל הכל דיבורים,פשוט אין לו כח להתמיד הוא מתעייף מהר מתעצבן ומוציא את העצבים שלו בכל דרך אפשרית על אחיות שלו עלינו ועל עצמו, הוא הפך להיות ילד עצבני , הוא מקסים כל עוד אנחנו מסכימים לכל הבקשות שלו ברגע שהוא שומע לא, הוא מתעצבן , משתולל טוען שהוא זוכה תמיד לתשובה לא שזה ממש לא נכון וכיוצא בזה...
    בבית הספר אומרים שהוא ילד טוב, מנומס, חרוץ .
    האם יכול להיות שהוא לא עומד בציפיות שלנו ואנחנו מלחיצים אותו?אנחנו כבר מבולבלים ואני לא רוצה להרוס, אני מרגישה שהוא סובל מדימוי עצמי נמוך וכאילו שהוא התרגל לזה שהוא ילד פחות טוב והוא חי עם זה!!
    מה אפשר לעשות האם יש מקום להתייעץ עם אנשי מקצוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן השמונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן השמונה - תגובה

    ליאת גרוס
    25/01/2011

    שלוםןסוזי
    הורות זה כמו הליכה על חבל. צריך כל הזמן להתאמץ לשמור על שיווי משקל המתאים להורה ולילד כאחד.
    ילדים זקוקים לתחושה שהוריהם מקבלים אותם ואוהבים אותם כמו שהם. ללא תחושה זו הם מפתחים דימוי עצמי נמוך וקשיים רגשיים נוספים. במקביל חשוב ללמש את הילד קבלת גבולות, התמודדות עם תסכול וכו'.
    זה מאד לא פשוט ולפעמים עזרה מקצועית מכוונת שיכולה לראות בו זמנית את הצרכים והכוונות שלכם לצד הצרכים של הילד בהחלט יכולה לעזור. כדאי לפנות

    במקביל הייתי מורידה קצת לחץ בנושא הלימודים כל עוד הוא שומר על ממוצע מעל 8. אף אחד לא יכול להיות כל הזמן בשיא הפוטנציאל שלו. זה מעייף. התעודה של ג' תשב אח"כ עם שאר התעודות על המדף. יש דברים יותר חשובים...
    ניתן לערב ולהתייעץ עם המורה היועצת או פסיכולוגית בית הספר.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו