עזרה דחוףףף כי אני לא יודעת להתמודד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוףףף כי אני לא יודעת להתמודד
    שריתה
    24/01/2011

    בני המקסים בן 6 וחודש בדיוק לפני חודש הרגשתי שמשהו השתנה אצלו ,הוא ילד מאוד חברתי בוגר מוכשר הגננות מעידות עליו שהוא ילד שכיף לחנך אותו ותמיד בגן נותנות אותו לדוגמא בהתנהגות ,לפני כחודש הוא התחיל לפתח פחד זה התחיל בחוץ שיצאנו לחנוות או לטייל הוא היה פורץ בבכי מתי חוזרים הביתה ,אחר כך לא מוכן ללכת לחברים לבד ולא להישאר אצל סבתא וסבא (אלה דברים שתמיד אהב מאוד לעשות )אבל עכשיו זה החמיר הוא הולך לגן ובשעות הבוקר הגננת אומרת שהוא מתנהג רגיל לחלוטין הוא נשאר גם בצהרון אבל ברגע שההורים של ילדי הבוקר מתחילים להגיע פתאום הוא לא מרגיש טוב ומתחיל לבכות כל יום על משהו אחר בהתחלה הוא סיפר שפחד שלא נבוא לקחת אותו ,ועכשיו הוא לוקח את זה למשהו אחר אני צריכה עזרה אני לא יודעת מה לעשות שנה הבאה הוא עולה לכיתה א ואני מפחדת שאיך שהוא אני יגרום לו נזק אם אני לא מטפלת בזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףףף כי אני לא יודעת להתמודד - תגובה

    סמדר ריינר
    25/01/2011

    שלום שריתה,
    צריך לחשוב מה קרה לפני חודש שגרם לשינוי. האם יש שינוי כלשהו במשפחה? האם נולד אח? נכנסת להריון? משהו אחר? אם כן צריך לדבר איתו על כך, אם הדברים יהיו מדוברים זה יקל עליו אולי והוא לדבר בגלוי על החששות שלו ולמצוא להם פיתרון.
    אם אתם לא מצליחים להבין מה קרה כדאי לפנות לטיפול מסודר ולנסות להבין יותר לעומק את העניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו