הצקות לילד בכיתה א'

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הצקות לילד בכיתה א'
    לימור דוד
    25/01/2011

    שלום,
    אני אמא לילד בין 6 וחצי בכיתה א,
    לפני מס' שבועות הילד שלי התחיל להתלונן על כך שאחד החברים (היה חבר טוב בעבר) שלו התחיל להציק לו
    ולצחוק על האוכל שלו, מאז הילד שלי אוכל פחות בבית הספר ולפעמים גם לא אוכל בכלל.
    בנוסף אותו חבר לשעבר נותן פקודות לילדים בכיתה ומי שלא עושה לא חבר שלו, כך שהילד שלי
    כמובן עומד על שלו ולא עושה מה שהוא מבקש ובסופו של דבר מוצא את עצמו ללא חברים.

    אבקש את עזרתכם הדחופה ביותר בנושא ,
    ברצוני לציין כי דיברתי עם האמא של אותו ילד שמציק וגם היא לא יודעת איך להתמודד חוץ משיחות בבית.
    אני חשבתי על כמה דרכים כגון : לקחת מדי פעם כמה חברים שהילד שלי בוחר ביחד לבילוי , לעשות פעילויות מגובשות בבית שלנו לילדי הכיתה, בימי שישי פעם בכמה זמן לבוא לכיתה עם עוגה והפתעות לילדים שהילד שלי יחלק,
    האם אני בדרך הנכונה
    תודה
    מראש
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצקות לילד בכיתה א'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצקות לילד בכיתה א' - תגובה

    ליאת גרוס
    25/01/2011

    שלום לימור
    הרעיונות שלך טובים. ישמי אותם. היזהרי מאד לא לשדר לילד שאת מודאגת או שהוא בבעייה (מעבר למה שהוא מרגיש) להורים הרבה יותר קשה להתמודד עם קושי חברתי של ילד מאשר לילד עצמו והם עלולים לעיתים במקום לעזור - להזיק.

    במקביל דברי עם המורה ואם צריך עם היועצת או המנהלת ואל תוותרי. הבן שלך באחריותם ויש דברים שהם בהחלט יכולים לעשות. גם האם של הילד המציק פתאום תמצא פתרונות נוספים אם היא תקבל טלפון מהמורה או המנהלת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו