מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם להפרדי בין תאומות בגניםרינת25/01/2011
שלום, לי יש תאומות בנות 4. אחת מהן יותר מפותחת מהשניה מבחינה התנהגותית, יותר בוגרת. השנה הן נמצאות בגן טרום חובה. הגננת המליצה לנו בחום להעלות בשנה הבאה רק אחת מהן לגן חובה מכיוון שהיא יותר בוגרת ומוכנה, והשניה טרם.
שאלתי היא האם כדאי כדאי להפריד בין השתיים? האם זה לא יצור "קרע" בין שתיהן או איזושהי טראומה (מבחינת "אני יותר בוגרת ממך"), ומה יקרה אם רק אחת תעלה לכיתה א' והשניה תשאר בגן חובה? הרי ההגיון אומר שהן אמורות להיות ביחד באותה שכבת גיל...
איך זה ישפיע עליהם שהן יהיו יותר גדולות.....?
אני כ"כ אובדת עצות, לא יודעת מה לעשות. לעצתכם אודה מאוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם להפרדי בין תאומות בגנים - תגובה
ליאת גרוס25/01/2011שלום רינת. אכן שאלת מיליון הדולר.
כאמא לתאומות אני יכולה לתאר לעצמי את הקונפליקט בו את נמצאית.
לדעתי כדאי להפריד בין השתיים בשנה הקרובה אבל אני לא בטוחה שכדאי לשים אותם בשתי קבוצות גיל שונות. הפרדה תוכל לסייע לכל אחת מהן להתפתח בפני עצמה ולא לצל השנייה. . ייתכן שהילדה הפחות בוגרת תפרח לפתע כאשר אחותה לא תהיה בסביבתה. אולי כדאי להעלות את שתיהן לגן חובה אבל לגנים אחרים ובעוד שנה להתלבט לקראת העלייה לכיתה א'.אם הן ילידות ספטמבר עד דצמבר לא תהיה בעייה להשאירן שנה נוספת בגן חובה
עם כל הכבוד להפרדה, הייתי חושבת טוב טוב בטרם הייתי מעלה ילדה אחת ומשאירה את השנייה. כדאי להתייעץ עם פסיכולוג התפתחותי שיאבחן את הבנות ויראה האם באמת קיים פער כה גדול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
