האם להפרדי בין תאומות בגנים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם להפרדי בין תאומות בגנים
    רינת
    25/01/2011

    שלום, לי יש תאומות בנות 4. אחת מהן יותר מפותחת מהשניה מבחינה התנהגותית, יותר בוגרת. השנה הן נמצאות בגן טרום חובה. הגננת המליצה לנו בחום להעלות בשנה הבאה רק אחת מהן לגן חובה מכיוון שהיא יותר בוגרת ומוכנה, והשניה טרם.
    שאלתי היא האם כדאי כדאי להפריד בין השתיים? האם זה לא יצור "קרע" בין שתיהן או איזושהי טראומה (מבחינת "אני יותר בוגרת ממך"), ומה יקרה אם רק אחת תעלה לכיתה א' והשניה תשאר בגן חובה? הרי ההגיון אומר שהן אמורות להיות ביחד באותה שכבת גיל...
    איך זה ישפיע עליהם שהן יהיו יותר גדולות.....?
    אני כ"כ אובדת עצות, לא יודעת מה לעשות. לעצתכם אודה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להפרדי בין תאומות בגנים - תגובה

    ליאת גרוס
    25/01/2011

    שלום רינת. אכן שאלת מיליון הדולר.
    כאמא לתאומות אני יכולה לתאר לעצמי את הקונפליקט בו את נמצאית.
    לדעתי כדאי להפריד בין השתיים בשנה הקרובה אבל אני לא בטוחה שכדאי לשים אותם בשתי קבוצות גיל שונות. הפרדה תוכל לסייע לכל אחת מהן להתפתח בפני עצמה ולא לצל השנייה. . ייתכן שהילדה הפחות בוגרת תפרח לפתע כאשר אחותה לא תהיה בסביבתה. אולי כדאי להעלות את שתיהן לגן חובה אבל לגנים אחרים ובעוד שנה להתלבט לקראת העלייה לכיתה א'.אם הן ילידות ספטמבר עד דצמבר לא תהיה בעייה להשאירן שנה נוספת בגן חובה
    עם כל הכבוד להפרדה, הייתי חושבת טוב טוב בטרם הייתי מעלה ילדה אחת ומשאירה את השנייה. כדאי להתייעץ עם פסיכולוג התפתחותי שיאבחן את הבנות ויראה האם באמת קיים פער כה גדול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו