התייחסות לילד בן 3 וחצי בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התייחסות לילד בן 3 וחצי בגן
    אורית
    25/01/2011

    שלום רב,
    הבן שלי בן 3 וחצי. הוא גמול מחיתולים כבר לפני גיל 3 (חוץ מאשר בלילה, אני עדיין שמה לו חיתול אחרי שנרדם כי ישן עמוק ובורח לו). הבעיה היא שבזמן האחרון התחיל בגן לברוח לו, בהתחלה בזמן שנת הצהרים ואח"כ גם בזמן משחקים לפעמים.
    הגננת עשתה מזה סיפור שלם - כל פעם כשאני מגיעה לאסוף אותו אני מקבלת דיווח מלא אם ברח לו ומתי, ביקשה שאביא שעוונית לשים לו על המזרן ועוד סטים של בגדים להחלפה - הכל נעשה לפני הילד ואני בטוחה שההתייחסות אליו גם בזמן שבורח לו היא לא סלחנית, כפי שהיא טוענת אלא שאולי אפילו כועסים עליו (למרות שהוא לא אמר לי).
    אני חוששת שכל העניין גורם לו לחוסר ביטחון ולמבוכה לפני החברים בגן. הוא כל הזמן חוזר ואומר שהוא לא אוהב את הגננת ולא אוהב את הגן, הולך לגן בחוסר חשק מוחלט, אם כי הגננת תמיד טוענת בסוף היום שהוא היה "בסדר גמור".
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות לילד בן 3 וחצי בגן - תגובה

    סמדר ריינר
    26/01/2011

    שלום אורית,
    נשמע לי שאת יכולה לסמוך על התחושות שלך, נראה שאת לא מרגישה נוח עם הגננת וגם לפי דברייך הילד לא. זה לא חשוב כרגע עובדתית מה בדיוק היא אומרת לו כשאתם לא נמצאים אלא החוויה הכללית. בזה כדאי לשתף אותה, אם את מעוניינת, או לחשוב על דרך פעולה שנראית לך, כדי שלילד יהיה טוב יותר ולך יהיה שקט נפשי שאת שולחת אותו למקום שבו טוב לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו