דחוף עזרה...התקף זעם בן שנתיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף עזרה...התקף זעם בן שנתיים
    אורטל מיאמי
    25/01/2011

    שלום שמי אורטל יש לי ילד בן שנתיים אנחנו מנסים לתת לו את כל הערכים הטובים את הביטחון שיש לו בית טוב וחם ובזמן האחרון הוא כל הזמן אומר לא להכול מרביץ לנו ההורים בגן אומרים לי שהוא מקסים ונחשב לילד הכי עדין בכיתה וכשהוא מגיע הבייתה בדיוק ההפף הוא ממש כועס
    היום קרתה לי סיטואציה איתו שפשוט ראיתי אותו בהתקף זעם כמו שבחיים לא ראיתי ופשוט ישבתי ובכיתי הוא חזר מהגן ולא רצה להיכנס הבייתה הכנסתי אותו הוא לא הפסיק להרביץ לי לנשוך אותי וכשהרמתי את קולי שבאמת זה לא קורה הרבה הוא פשוט נשך את עצמו הרבה פעמים וצרח ובכה באמת שהיה לי מאוד קשה לראות אותו ככה ניסיתי לחבק הוא כעס יותר
    בבקשה תעזרו לי תייעצו לי אני אובדת עצות
    תודה רבה אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף עזרה...התקף זעם בן שנתיים - תגובה

    נעמה סבג שמש
    26/01/2011

    אורטל שלום,

    אין ספק שהילד מתוסכל. האהבה הרבה שלך אליו לא צריכים לבוא במקום חוסר גבולות. אין לך סמכות בעיניו והוא יודע שכל מה שירצה יוכל לעשות. הילד הולך לאיבוד.
    את צריכה להחליט על חוקים ברורים בבית. אסור לך לאפשר לו להרביץ לך. אחזי את ידיו ותאמרי: אנחנו לא מרביצים.
    אל תהיי חלשה מולו, כי בסופו של דבר, את המשענת שלו.

    אל תאפשרי לו, פיזית, להתנהג כך, וזה הבסיס של ההתחלה.

    הייתי ממליצה בחום לפנות להדרכה הורית. מפגש אחד, רק בכדי לקבל כלים בסיסיים וליישמם.

    בברכה,

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו