ילדה שמכה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שמכה
    הילי
    27/01/2011

    בת שנתיים וחודשיים שמכה ילדים אחרים. בריאה, חמודה ומפותחת. נולד לה אח לפני 4 חודשים. הולכת לגן. אין דיווח הכאה מהגננת. אבל מחוץ לגן היא מכה. כשלא מאפשרים לה וכועסים אז היא מכה את עצמה. ממש חזק נגיד בראש עם משהו. הרשיתי לה היום להכות בובות אבל לא בני אדם וחיות. היא רצתה שגם אני אכה ואמרתי לה שאני לא אוהבת להכות והיא אמרה לי שהיא אוהבת להכות. מה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שמכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שמכה - תגובה

    סמדר ריינר
    27/01/2011

    שלום הילי,
    זו התנהגות טבעית לגיל. הילדה שלך זקוקה לערוץ לבטא בו את התוקפנות והתסכול שהיא חשה לפעמים. את יכולה לתת הכרה לעצם התחושה. הרעיון שלך להכות בובות הוא רעיון טוב. מעבר לזה את יכולה ללוות במילים את התהליך, להגיד לה:" זה ממש מרגיז אותך שהמשחק לא עבד, את צודקת זה מעצבן" ככל שהיא תדע לקשר את תחושותיה למילים, וככל שהיא תרגיש שמבינים אותה ושזה בסדר להרגיש דברים שליליים היא פחות תזדקק למכות.
    זה לא דבר רע שתכו ביחד את הבובות ותהפכו את זה למשחק, שיהפוך ממשהו קשה ומתסכל שלמשהו נעים ומצחיק ביחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו