ילדה מתורם אנונימי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה מתורם אנונימי
    אור
    27/01/2011

    שלום רב
    ביתי בת שנתיים, נולדה מתרומת זרע.
    ביומיים האחרונים כל הזמן אומרת אבא ואימא, או אבא ומסתכלת עליי במבט בוחן.
    אני ובת זוגתי חיות ביחד כעשר שנים ומגדלות אותה ואת אחותה (מבת זוגתי) כאמהות לכל דבר.
    כשהיא אומרת אבא ואימא , אני אומרת לה שיש אבא ואמא ולה יש אימא ומאמא.
    אני מרגישה שעובר עליה משהו בעניין ולא מבינה מה ואיך להתמודד.
    בזמן האחרון היא זורקת חפצים על הרצפה, מרביצה ובוכה מכל דבר שלא נותנים לה. אני תוהה אם זה עניין של גיל או משבר שעובר עליה בהקשר של אבא ואימא.
    יש לציין שאחותה שקטנה ממנה בארבעה חודשים עדיין אינה מדברת ובזמן האחרון כל דבר שהיא רוצה להגיד יוצא לה להגיד אבא.. ברור לי שאלו ההברות שיש לתינוק שמנסה לדבר אך אני חוששת שזה מעלה לילדה הגדולה את הביטוי אבא יתר על המידה.
    אשמח לרעיון איך כדאי לפעול וכן למעט אור לגבי ההתנהגות שלה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה מתורם אנונימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה מתורם אנונימי - תגובה

    ד''ר שירי שדה שרביט
    30/01/2011

    אור שלום,
    סביר להניח - דרך המידע שסיפקת בשאלתך - שהשאלות של בתך ותגובותיה מבטאות גם את התהליך ההתפתחותי של גיל שנתיים, שמאפיין את כל הילדים (סביב מרידות, גילויי זעם וכדומה), וכן את התחלת ההכרה שלה במבנה הייחודי של משפחתכן. במידה והילדה נמצאת במסגרת של פעוטון או גן, היא בוודאי מתחילה להיות חשופה לכך שיש ילדים שיש להם אבות. בקרוב חל יום המשפחה, וייתכן שהדבר גם הופך את הנושא לבולט יותר עבור בתך.
    אני חושבת - גם מהיכרותי עם משפחות במבנים לא "מסורתיים" - שההסבר הפשוט ביותר הוא המתאים ביותר. בדיוק כפי שאמרת לה: אצלכן זה אמא ואמא, יש משפחות עם אמא ואבא, יש עם אבא ואבא, ויש משפחות של אמא וילדים בלבד. וכמובן, יש מקום לשאלות, תהיות וגם חרדה של הילדה מההבנה הזאת, שהן כולן טבעיות וצפויות.
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו