מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביישנות ולא מוצא את מקומו בחברהאמא דואגת28/01/2011
בני בן ה- 12 בישן מאוד במקומות שהוא לא מכיר בהם יותר מדי אנשים לדוגמא היינו במסיבה שהוא הוזמן והכיר שם רק את המזמינה ולא היה מוכן להיתקרב למרות שאני הייתי איתו וככל שלחצתי עליו בוא נקום נרקוד בוא רק תתקרב תסתכל עוד יותר נלחץ והיתה התחלה של דמעות אמרתי לו שזה בסדר שהוא באמת לא מכיר אף אחד אבל הוא לקח את זה קשה שלמה זה ככה והיה רוצה להשתנות ועוד בהקשר למסיבה אמר לי בואי נלך כל הזמן ובסוף נכנעתי והלכנו. ועוד דבר שהוא אמר לי שהוא רוצה להישתנות זה שבכיתה הדרך שלו לתקשר עם הילדים בכיתה היא במה שנקרא ל"חרפן" כמו לחזור על דברים שאומרים או כל מיני כאלה ואמר לי שהוא היה רוצה לשלוט בזה ולדבר רגיל ולא רק לעשות שטויות לדבר כמו כולם אני לא ממש ידעתי מה לענות לו. לפעמים דווקא נדמה לי שהוא הכי לא בישן בכלל, חוץ מזה הוא ילד מקסים חכם אני די עצובה מזה כי אני לא יודעת מה לענות לו בבקשה עזרה באיך לענות לו או האים יש צורך בעזרה מקצועית ואים כן אז מה להגיד לילד זה כאילו שהוא יחשוב אולי שיש בעיה אצלו? אני מקווה שהסברתי את עצמי טוב ואם לא אשמח להוסיף פרטים שיתבקשו. שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביישנות ולא מוצא את מקומו בחברה - תגובה
סמדר ריינר28/01/2011שלום לך,
נשמע שיש אכן בעיה, וכדאי לפנות לייעוץ. אין דרך לטפל בבעיה בלי להגיד שיש בעיה. אכן יש בעיה לילד, וקודם כל הייתי בודקת איתו אם היא מפריעה לו והוא רוצה לפתור אותה. אם זה מפריע לו, זו אמורה להיות מוטיבציה שלו לפתור אותה ולא פגיעה בגל שיש לו בעיה.
נשמע לי שבאופן כללי את קצת מגוננת עליו יותר מדי, למשל לא כל כך ברורה לי הסיטואציה שבה ילד בן 12 הולך עם אימו למסיבה. ולא רק הוא הולך איתה מסיבה אלא היא גם גם רוצה לרקוד איתו שם (אפילו שזה למענו).גם הניסיון לטפל בבעיה בלי ל"פגוע" בו כביכול בעצם ההגדרה שיש לו בעיה - זה סוג של הגנת יתר. יש מציאות, אי אפשר להעלים אותה ואי אפשר להתכחש לה, צריך לטפל בה.
אני חושבת שחשוב שתפנו לייעוץ, בלי לטשטש את הבעיה. את יכולה גם לחפש באינטרנט קבוצות שמטפלות במיומנויות חברתיות, ובהחלט נראה לי שגם את זקוקה להדרכת הורים, ובמובן הזה זה יכול להקל על הבושה שלו כי את יכולה לומר לו שחלק מהביע לא קשורה אלא אלייך, כלומר לא הכל בגללו, בגלל שהוא לא בסדר או משהו כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
