מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למותיוד28/01/2011
שלום
הבן שלי בן חמש. בימים האחרונים הוא חוזר ואומר שהוא רוצה למות.
שאלתי אותו האם אתה יודע מה זה למות והוא ענה שזה לישון ולא להתעורר.
שאלתי אותו מאיפה אתה שמעת על זה והוא ענה מאף אחד.
שאלתי אותו למה אתה רוצה למות הוא ענה לי שזה כיף.
היום כל הילדים בגן כתבו מכתב להורים שלהם. הגננת סיפרה לנו שהוא מאוד התרגשה ממכתבו של בני. הוא כתב שכיף לו איתנו ואנחנו ההורים הכי טובים בכדור הארץ.
האם הוא באמת מתכוון או שהוא לא מבין את המשמעות?
מה צריך לעשות כדי להוציא לבני את הרעיון?
איך ניתן לרדת לשורש העיניין ולהבין מה גורם לו לחזור ולאמר זאת?
...
אבא מודאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למות - תגובה
סמדר ריינר29/01/2011שלום לך,
גיל 5 הוא הגיל שבו ילדים מתחילים להבין את משמעות המוות. כל ילד מגיב לזה אחרת. יש ילדים שמפתחים פחדים מהמוות בגיל להזה. ייתכן שמה שאתה מתאר זו הדרך של הילד שלך להתמודד עם ההבנה החדשה שלו.סוג של הפוך על הפוך. ייתכן גם שיש דברים נוספים שאני לא יכולה לדעת אותם מהפניה בפורום כי אין לי די מידע.
תמשיכו לעקוב אחרי ההתנהגויות שלו, אם זה ממשיך, אם יש התנהגויות מדאיגות נוספות ולפי זה תחליטו על המשך טיפול בעניין אם בכלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד להתנהל
יוד29/01/2011תודה על התגובה.
למה עלי לשים לב?
האם כדי לפנות לפסיכולוג ילדים?
האם זה יחלוף בד או שעלי לשוחח עם בני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד להתנהל - תגובה
סמדר ריינר29/01/2011שלום לך,
כמו שאמרתי, אני לא יכולה לדעת כרגע אם זה יחלוף או לא, ולכן המלצתי להמשיך לעקוב, אם זה ממשיך, ואם יש התנהוגיות מדאיגות נוספות, כמו פחדים, התפרצויות, קשיי שינה, קשיי אכילה, דיווחים על קשיים בגן וכו' יש לפנות לפסיכולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יוד31/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה.
סמדר ריינר01/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
