מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה עושים??? אני ממש מתוסכלתאני30/01/2011
שלום וברכה,
אני כותבת את ההודעה הזאת ממש עם דמעות בעיניים- אני כבר לא יודעת מה לעשות.
יש לי ילדה בת 5.5 - ילדה מוכשרת וחכמה , ויש לי תינוק בן שנה.
הילדה כל הזמן מנסה להציק לו ולהזיק לו, כל הזמן מכניסה לו ללול דברים מסוכנים, לפני יומיים היא הביאה לו חתיכת דבק סיליקון ללול, ושמתי לב רק אחרי שהוא כבר לעס אותה, כעסתי עליה מאוד והיא קיבלה עונש לא לראות טלויזיה ולא לאכול ממתק עד היום. היום נגמר לה העונש, ושוב- לפני כמה דקות אני ניגשת לחדר לבדוק אם הכל בסדר ואני רואה ביד שלו קרטון של גליל נייר טואלט (שהיא שיחקה בו דקה לפני....) והוא כבר הספיק ללעוס כמות מכובדת של קרטון... נכנסתי לפאניקה- צעקתי עליה תוך כדי שאני מכניסה אצבע לפה שלו להוציא את השאריות ( והיה שם הרבה...נדבק לו בחניכיים) שתיהם נבהלו- ושוב-עונש חדש מעכשיו!
כמה שהסברנו לה שהיא צריכה לדאוג לו ולהשגיח עליו- כלום לא עוזר, אני ממש פוחדת, וכמה כבר אפשר להשגיח? אי אפשר להשאיר אותה איתו לשניה אחת?? היא כבר עולה לכיתה א'... עד מתי היא תקנא?
אני יודעת שהיא אוהבת אותו ומרגישים את זה גם, אבל אני ממש מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות....
עוד אציין שההתנהגות שלה לאחרונה גם היא ממש מתחת לכל ביקורת- היא לא מושמעת בכלל, וצריך להגיד לה כל דבר 10 פעמים עד שהיא עושה אותו (וזה בכוונה)
אנא יעצו לי מה עושים במצב כזה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים??? אני ממש מתוסכלת - תגובה
נעמה סבג שמש31/01/2011שלום לך,
הציפיות שלך מביתך הן גבוהות מידי.
היא עדיין ילדה וברור שהיא לא יכולה להשגיח עליו.
והקנאה ביניהם תימשך לנצח ועלייך לקבל את זה.
כדאי לסספר לה סיפורים על אחים ועל הדאגה שלהם זה לזו ועל המשחק המשותף.
תשתדלי להמנע מלהתפרץ עליה. היא לא אשמה שהוא אכל קרטון. הוא אינו באחריותה....
בהצלחה,
נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך בשיטת הצילום
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך, אבל כנראה
אני01/02/2011שלא הסברתי את עצמי טוב, היא נתנה לו את הקרטון.( בכוונה) והיא תמיד נותנת לו דברים מסוכנים על אף שהסברנו שזה מסוכן ואסור וכעסנו וכו'....
תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
