התמודדות עם חווייה של זריקה כואבת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התמודדות עם חווייה של זריקה כואבת
    נירית
    30/01/2011

    בני בן ה 5 קיבל זריקת הרדמה לצורך בדיקה רפואית. הזריקה מאד כאבה ונמשכה דקות ארוכות (החדרת המחט נעשתה בצורה שגרמה לפיצוץ הוריד ואח"כ היה צורך לחזור על הפעולה ביד השניה). בני בכה מאד מכאב. היה זה בכי מאד 'מסכן' של חוסר אונים. לי כמובן היה מאד קשה עם זה. מספר שניות לאחר הזריקה הוא נרדם ...
    לאחר שהתעורר היה במצב רוח טוב ומאז מתנהג כרגיל. מידיי פעם מזכיר את הזריקה ואומר שהיתה כואבת. סיפר זאת לחבריו בגן. אנחנו העברנו מסר שהוא גיבור וחיזקנו אותו על ההתנהגות הבוגרת.
    אני נשארתי עם טראומה... אני לא יודעת עד כמה הארוע השפיע עליו. איך אפשר לדעת? האם כדאי לדבר עימו על כך או רק כשהוא מזכיר זאת ? מצד אחד זה שהוא מדבר על הנושא נראה לי בריא אבל זה גם אומר שזה היה מאד משמעותי בשבילו ולא דבר של מה בכך.
    איך הכי נכון להתייחס לעניין?
    יש לציין שמדובר בילד מאד בוגר ומסוגל לבטא עצמו היטב מבחינה רגשית. גם מאד רגיש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם חווייה של זריקה כואבת - תגובה

    סמדר ריינר
    31/01/2011

    שלום נירית,
    הדרך בה אתם מתמודדים והוא מתמודד נראית לי טובה מאוד. זה נכון לחזק אותו על התמודדותו ולהגדיר אותו כגיבור לצורך העניין, מעבר לזה לא הייתי נכנסת לזה יותר אם אין שום סימנים של מצוקה. ייתכן שהטראומה שלך יותר גדולה משלו, נשמע מהתאור שלך שהכל בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו