בן שנה ועשרה חודשים לא אוכל

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה ועשרה חודשים לא אוכל
    מורי
    30/01/2011

    שלום רב,
    בני בן שנה ו-10,נמצא מאז ספטמבר במשפחתון.
    עד אז היה איתי בבית מאז לידתו.
    מאז ומתמיד היו בעיות סביב נושא האוכל.
    בקצרה אומר שבני ינק עד גיל חצי שנה,אח"כ החל לקבל ארוחות מוצקים טחונות ואכל בסך הכל בסדר.
    מאז גיל 10 חודשים חלה הדרדרות,הוא הפחית כמויות של אוכל עד אשר הפך לסרבן אכילה ומאז ועד גיל שנה ו-4 כשנכנס לגן ניזון רק מסימילאק.
    בגן החל לאכול וכעת ניזון מארוחות מוצקים אך עדיין במרקם טחון גס.
    בני לא לועס ויש לו רגישות יתר בפה.
    הבעיה היא בבית,
    הוא לא מוכן לאכול כלום חוץ מסימילאק, כך שבסופי שבוע ניזון רק מבקבוק.
    ניסינו הכל, מרקמים שונים,דרכים יצירתיות,האכלה אקטיבית שלנו וגם צורה פאסיבית מצידנו.
    הגננת ממליצה לא "לוותר לו" וכשבעלי מנסה להאכילו הוא צורח ומנסה לברוח מההחזקה.
    בליבי אני חושבת ששיטה זו נוקשה מידי ועלולה להותיר בו צלקות.
    מאידך, בני לא נוגע באוכל בכלל באופן עצמאי.
    לדעתי יש לו איזשהיא חרדה מאוכל.
    אני אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות או למי לפנות.
    אני מתעניינת ושומעת על מקרים אך עקשנות ארוכת טווח כזו עוד לא ראיתי.
    אשמח לכל עצה,תודה,מורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה ועשרה חודשים לא אוכל - תגובה

    סמדר ריינר
    31/01/2011

    שלום לך,
    כדאי שתפנו לטיפול בעניין. יש מרפאת הפרעות אכילה שמיועדת לגילאים האלה בבית חולים שניידר, תנסו לברר שם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו