מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- היקשרות למטפלתחן30/01/2011
שלום,ביתי בת שנה ו- 10 חוד',החלה בחודש אוקטובר ללכת לפעוטון לאחר שבשנה שעברה הייתה בבית יחד עם בעלי/איתי לסירוגין.המעבר לגן היה שינוי גדול ולא פשוט גם עבורה וגם עבורי.בגן שבחרנו לה יש עוד 11 ילדים,ובגן אווירה נעימה,חמה וזורמת. בגן עובדות שלוש מטפלות עיקריות (יש גננת ומטפלת עיקריות שעובדות 4 ימים בשבוע ומטפלת נוספת שעובדת כל יום מהשעה 12 וגם בימים בהם המטפלות האחרות נעדרות). מההתחלה ביתי הראתה דפוס של היקשרות והידבקות לאחת המטפלות כאשר עם האחרת מסרבת ובוכה גם בפרידה וגם במשך היום,דפוס זה השתפר מעט בסביבות חנוכה.לאחר חנוכה נקשרה מאוד למטפלת אחרת ,ומאז בימים בהם אותה מטפלת עובדת מהבוקר היא לרוב "דבוקה" אליה,לפעמים בוכה בכל פעם שהמטפלת צריכה לצאת מהגן,גם כשיוצאים לחצר ואותה מטפלת נכנסת לגן לצורך ארגון הילדה מתעקשת להצטרף אליה. בימים בהם אותה מטפלת מגיעה מאוחר יותר ושתי המטפלות האחרות עובדות מהבוקר היא בדרך כלל יותר מתפקדת בגן,אם כי לפעמים גם יש ימים שמאוד קשה לה ,ושהיא בוכה הרבה.כיצד ניתן לעזור לה להנות יותר בגן?כיצד אני יכולה לעזור?והאם כדאי להנחות הצוות בכיוון מסוים?,תודה,חן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היקשרות למטפלת - תגובה
ד''ר שירי שדה שרביט03/02/2011חן שלום,
כנראה שלבת שלך יותר נוח כשיש דמות מרכזית עמה היא בקשר קרוב. אפשר לסייע לה להגמיש את התכונה הזו, באמצעות התמדה בנסיונות יצירת הקשר מצד יתר המטפלות. כמו כן, ייתכן שככל שתסייעי לה להכיר יותר את הילדים בגן (למשל ע"י הזמנתם אחה"צ או קביעת פעילות משותפת מחוץ לבית), היכולת שלה לתקשר עם עוד ילדים ומבוגרים, תתפתח.
כדאי גם לחשוב על תהליך הפרידה בבוקר - כדאי שהוא יהיה קצר מאוד ועם טקס מסוים, כדי שהילדה תרגיש שאתם "משחררים" אותה לגן בשמחה ובאמונה שיהיה לה שם קל וטוב.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
חן03/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור
ד''ר שירי שדה שרביט05/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
